Inte alls omöjligt att den gör 75MarcusRRX skrev:Är du dum i hela huvet eller ?vrfdetta skrev:borde göra ca:75-80 med okej acc
Nej ursäkta ordval.
Men förfan kom ner på jorden.
75-80 behövs mer än org rör !
MarcusRRX skrev:Är du dum i hela huvet eller ?vrfdetta skrev:borde göra ca:75-80 med okej acc
Nej ursäkta ordval.
min speedfight gör 75 med borttagen v-brika baraMarcusRRX skrev:Är du dum i hela huvet eller ?vrfdetta skrev:borde göra ca:75-80 med okej acc
Nej ursäkta ordval.
adam921115 skrev:kör in någonstans i skogen och släng av dej hjälm och jackan å spring där ifrån baraoch ifall dom frågar så vet du inget!
![]()
har gjort det själv en gång!
Varför detta?vrfdetta skrev:borde göra ca:75-80 med okej acc
de är nog fel på hans mätare då eller så är han bara skrytgladmy_cpi skrev:jag har en kompis med dragen v-ring och plug i röret, den gör 95km/h. har en annan kompis med samma års model speedfight också då, den gör bara 60 med dragen v-ring och nya vikter i. så det varierar mellan olika moppar...
Så det kan mycket väl göra 75-80!!
vrfdetta skrev: med tanke på att min benelli gjorde 90-95 me dragen varre och borttagna pluggar och med effektrör mätte ja upp den me bil till 117km/h så e de nog fullt möjligt för speedfight att koma upp i 75-80 ska du nog se
Speedfight2 NR1 skrev:min speedfight2 ac- 08 gjorde 80 på mätaren me v-bricka![]()
Gå in o kolla i mitt galleri på mätaren:)
Tror knappt den gör 70 på mätaren... Efter 50 så stämmer inte mätaren bara så ni vet..vrfdetta skrev:MarcusRRX skrev:Är du dum i hela huvet eller ?vrfdetta skrev:borde göra ca:75-80 med okej acc
Nej ursäkta ordval.
med tanke på att min benelli gjorde 90-95 me dragen varre och borttagna pluggar och med effektrör mätte ja upp den me bil till 117km/h så e de nog fullt möjligt för speedfight att koma upp i 75-80 ska du nog se
Bredmar skrev:Tror jag säkert, om vi nu ska skryta så kör du säkert runt med en trimmad Derbi, och jag kör runt med en trimmad BMW...
min gjorde 75 i nerför och jag hade urpluggat och borttagen v-bricka.MarcusAndersson skrev:Är du dum i hela huvet eller ?vrfdetta skrev:borde göra ca:75-80 med okej acc
Nej ursäkta ordval.
adam921115 skrev:kör in någonstans i skogen och släng av dej hjälm och jackan å spring där ifrån baraoch ifall dom frågar så vet du inget!
![]()
har gjort det själv en gång!