Hur många fick stanna hemma idag?

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
KinaPuffsen
Svårstartad skrothög

Inlägg av KinaPuffsen »

bara jag som tycker det går jävligt långsamt? :lol: har typ bellat ett antal gånger men händer ju inget me moppen eftersom det går så jävla slött max 25 :P går inte fortare och då går det "fort".. :P skulle fan kunna sno ett par mönstrade däck :D :wink: :twisted:
Användarens profilbild
riejumannen
Gasres

Inlägg av riejumannen »

bensinskalle skrev:Fick stanna hemma också :D Men de va för att vi hade öppet hus i lördags.... :twisted:

Men de snöar som faen här me ;) Snorkul och sladda me epan i nysnön ^^
haha håller med att de är kul å sladda med traktorn när det är nysnö :D men det är ännu roligare när det är packad snö ^^ det var snöstorm här i värmland igår gött som fan :wink:
Fuck you i'm from sweden
Användarens profilbild
Ch-racer
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Ch-racer »

ReijuMrx skrev:förstördes den mycket? :(
i princip halva fotplattan och nästan hela fram partiet men fick stolpen i sidan så gaffeln lr nägot där blev e skadat :D
men 60km/h i i en stolpe de smäller ganska bra...

Hahahaha, var ute o körde lite nu i snön nyss, körde till skolans parkering (skolan stängd).
Kör runt på perkeringen i ca 20min o lägger donuts mm, då är det en jävla bög me hund som ringer snuten :?
sedan när jag ska åka hem o stannan o stänger av moppen å ska kolla mobilen så ringer min kompis ralle men då ser jag han komma gående
så han kommer men då kommer en jävla snut bil på en LITEN gångväg o kör upp o ställer sej ca 10m från mej o bara tittar, jag låssas hålla på något me motorn men sedan så får jag "inte" igång den och rullar den en bil sedan kommer snuten på andra sidan skolan :? o letar efter mej xD men leder moppen fortfarande så de åker "haha".
Min första tanke när jag såg dem var, ska jag ta moppen o köra lr ska jag stå kvar o låssas som om någet var fel, valde de senare alternativet.
hadde ju ganska mkt tur den är ju ganska trimmad och inga blinkers :D .
Tjena de e jag TSRs egna Ch-racer
The One And The Only
Bild

Ch racing WSM80 -05
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

Ch-racer skrev:
i princip halva fotplattan och nästan hela fram partiet men fick stolpen i sidan så gaffeln lr nägot där blev e skadat :D

Hahahaha, var ute o körde lite nu i snön nyss, körde till skolans parkering (skolan stängd).
Kör runt på perkeringen i ca 20min o lägger donuts mm, då är det en jävla bög me hund som ringer snuten :?
sedan när jag ska åka hem o stannan o stänger av moppen å ska kolla mobilen så ringer min kompis ralle men då ser jag han komma gående
så han kommer men då kommer en jävla snut bil på en LITEN gångväg o kör upp o ställer sej ca 10m från mej o bara tittar, jag låssas hålla på något me motorn men sedan så får jag "inte" igång den och rullar den en bil sedan kommer snuten på andra sidan skolan :? o letar efter mej xD men leder moppen fortfarande så de åker "haha".
Min första tanke när jag såg dem var, ska jag ta moppen o köra lr ska jag stå kvar o låssas som om någet var fel, valde de senare alternativet.
va de ch:n eller x8rs:an ? :)

haha fasen vad flyt me snuten xD
Nyxorzz
Användarens profilbild
Ch-racer
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Ch-racer »

ReijuMrx skrev:
Ch-racer skrev:

va de ch:n eller x8rs:an ? :)

haha fasen vad flyt me snuten xD
de var me sfx:en har ingen x8rs, ch:n har ju inga bromsar xD

haha aa har haft ganska mkt tur me snuten både kört efter dom i stan me 250på natten, och kört me ch:n som fan o retat dem men alldrig blivit stoppad bara fått en varning på tele o ingen skylt.
:D
Tjena de e jag TSRs egna Ch-racer
The One And The Only
Bild

Ch racing WSM80 -05
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

asså de måste va de roligaste som finns på vintern att åka runt å sladda med moppen :lol: på en smått grusad väg gick de frammåt iaf å man fick as goa ställ :P men polarens mt har ju sånna där goa däck, blandning mellan sm däck å cross däck. As sköna (:
Användarens profilbild
KoNG
F.D Moderator

Inlägg av KoNG »

henry hade tur där och ni alla andra ;)
LUGNARAAAJ

Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information

EVO-Projekt
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=34937
Användarens profilbild
sewa
Farsans gamla zündapp

Inlägg av sewa »

Ja ska nog vara hemma idag och säga till mor att de inte går några bussar, fan måste ju pressa upp mig till 80! :o
MRX_Stefan
Avstängd

Inlägg av MRX_Stefan »

hemma hos mig är de ingen snö , men hos twostrokerider är de snöstorm , för ni är ju helt patetiska, och redaktion suger häst pung, kan inte va lätt för dig henry, bli bannad från MNF , och sen börja skriva på den här sidan , HAH, som sagt, helt fucking patetiskt
Användarens profilbild
sewa
Farsans gamla zündapp

Inlägg av sewa »

MRX_Stefan skrev:hemma hos mig är de ingen snö , men hos twostrokerider är de snöstorm , för ni är ju helt patetiska, och redaktion suger häst pung, kan inte va lätt för dig henry, bli bannad från MNF , och sen börja skriva på den här sidan , HAH, som sagt, helt fucking patetiskt
...
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres

Inlägg av skogen_swe »

fan jag här uppe som bor här har drygt 70cm till 80cm och de är snö storm här :P fan va kul de ska bli och köra skoter håller på trimar upp min skoter nu :D för nån vecka sen kunde jag köra atv på ängarna men nu går de fan inte :?
kolla gjärna mina projekt :D

Rieju drac 50cc PF RACING GPS 98,10km/h just nu http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=49442

suzuki pv 50

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=49228
Användarens profilbild
MarcusAndersson
King of the street
Kontakt:

Inlägg av MarcusAndersson »

sewa skrev:Ja ska nog vara hemma idag och säga till mor att de inte går några bussar, fan måste ju pressa upp mig till 80! :o

haha wow neeeerd 8)
Bild
KLICKA PÅ BILDEN
Användarens profilbild
KoNG
F.D Moderator

Inlägg av KoNG »

skogen_swe skrev:fan jag här uppe som bor här har drygt 70cm till 80cm och de är snö storm här :P fan va kul de ska bli och köra skoter håller på trimar upp min skoter nu :D för nån vecka sen kunde jag köra atv på ängarna men nu går de fan inte :?
:lol: 8)
LUGNARAAAJ

Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information

EVO-Projekt
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=34937
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

skogen_swe skrev:fan jag här uppe som bor här har drygt 70cm till 80cm och de är snö storm här :P fan va kul de ska bli och köra skoter håller på trimar upp min skoter nu :D för nån vecka sen kunde jag köra atv på ängarna men nu går de fan inte :?
haha fan, jag vill också ha snöö !!! :D :cry:

så mycket snö också, tack !
amen.
Nyxorzz
Skriv svar