haha håller med att de är kul å sladda med traktorn när det är nysnöbensinskalle skrev:Fick stanna hemma ocksåMen de va för att vi hade öppet hus i lördags....
![]()
Men de snöar som faen här meSnorkul och sladda me epan i nysnön ^^
i princip halva fotplattan och nästan hela fram partiet men fick stolpen i sidan så gaffeln lr nägot där blev e skadatReijuMrx skrev:förstördes den mycket?
va de ch:n eller x8rs:an ?Ch-racer skrev:i princip halva fotplattan och nästan hela fram partiet men fick stolpen i sidan så gaffeln lr nägot där blev e skadatReijuMrx skrev:förstördes den mycket?![]()
men 60km/h i i en stolpe de smäller ganska bra...
Hahahaha, var ute o körde lite nu i snön nyss, körde till skolans parkering (skolan stängd).
Kör runt på perkeringen i ca 20min o lägger donuts mm, då är det en jävla bög me hund som ringer snuten![]()
sedan när jag ska åka hem o stannan o stänger av moppen å ska kolla mobilen så ringer min kompis ralle men då ser jag han komma gående
så han kommer men då kommer en jävla snut bil på en LITEN gångväg o kör upp o ställer sej ca 10m från mej o bara tittar, jag låssas hålla på något me motorn men sedan så får jag "inte" igång den och rullar den en bil sedan kommer snuten på andra sidan skolano letar efter mej xD men leder moppen fortfarande så de åker "haha".
Min första tanke när jag såg dem var, ska jag ta moppen o köra lr ska jag stå kvar o låssas som om någet var fel, valde de senare alternativet.
hadde ju ganska mkt tur den är ju ganska trimmad och inga blinkers.
de var me sfx:en har ingen x8rs, ch:n har ju inga bromsar xDReijuMrx skrev:va de ch:n eller x8rs:an ?Ch-racer skrev:i princip halva fotplattan och nästan hela fram partiet men fick stolpen i sidan så gaffeln lr nägot där blev e skadatReijuMrx skrev:förstördes den mycket?![]()
men 60km/h i i en stolpe de smäller ganska bra...
Hahahaha, var ute o körde lite nu i snön nyss, körde till skolans parkering (skolan stängd).
Kör runt på perkeringen i ca 20min o lägger donuts mm, då är det en jävla bög me hund som ringer snuten![]()
sedan när jag ska åka hem o stannan o stänger av moppen å ska kolla mobilen så ringer min kompis ralle men då ser jag han komma gående
så han kommer men då kommer en jävla snut bil på en LITEN gångväg o kör upp o ställer sej ca 10m från mej o bara tittar, jag låssas hålla på något me motorn men sedan så får jag "inte" igång den och rullar den en bil sedan kommer snuten på andra sidan skolano letar efter mej xD men leder moppen fortfarande så de åker "haha".
Min första tanke när jag såg dem var, ska jag ta moppen o köra lr ska jag stå kvar o låssas som om någet var fel, valde de senare alternativet.
hadde ju ganska mkt tur den är ju ganska trimmad och inga blinkers.
![]()
haha fasen vad flyt me snuten xD
...MRX_Stefan skrev:hemma hos mig är de ingen snö , men hos twostrokerider är de snöstorm , för ni är ju helt patetiska, och redaktion suger häst pung, kan inte va lätt för dig henry, bli bannad från MNF , och sen börja skriva på den här sidan , HAH, som sagt, helt fucking patetiskt
skogen_swe skrev:fan jag här uppe som bor här har drygt 70cm till 80cm och de är snö storm härfan va kul de ska bli och köra skoter håller på trimar upp min skoter nu
för nån vecka sen kunde jag köra atv på ängarna men nu går de fan inte
haha fan, jag vill också ha snöö !!!skogen_swe skrev:fan jag här uppe som bor här har drygt 70cm till 80cm och de är snö storm härfan va kul de ska bli och köra skoter håller på trimar upp min skoter nu
för nån vecka sen kunde jag köra atv på ängarna men nu går de fan inte