Haha, läste också att era bussar är inställda, lite segt!Matte_smt skrev: haha, aa vi bor ju rätt nära varndra. Vi fick va hemma idag:D Bussen åkte ner i diket
hahahaha, jag var ej på den bussen
![]()
Mvh

Haha, läste också att era bussar är inställda, lite segt!Matte_smt skrev: haha, aa vi bor ju rätt nära varndra. Vi fick va hemma idag:D Bussen åkte ner i diket
hahahaha, jag var ej på den bussen
![]()
Mvh
min gasvajer gick också idag XD på lunchrasten i skolan när jag körde på en tom parkering fullt med is och snöRieju_sie skrev:I södra småland har de typ bara kommit max 2 cm snö![]()
men va ändå ute o körde o gjorde lite "donuts"! !![]()
Men gasvajern gick så klart sönder så de va bara att ´leda hem moppen igen
![]()
![]()
![]()
haha man behöver inte ens slira med kopplingen. jag som har crossdäck behöver bara svänga lite så får man ställDerbi_senda93 skrev:sm-däck is thaa shiietmeanzick skrev:frågan är om jag ens kommer framåt med moppen snartsm däck är inte kul på vintern
man sladdar runt för lätt
man behöver ju bara slira lite med kopplingen i kurvorna så ligger man brett som faan
<3
haha joo visserligen menkallepalle skrev:haha man behöver inte ens slira med kopplingen. jag som har crossdäck behöver bara svänga lite så får man ställDerbi_senda93 skrev:sm-däck is thaa shiietmeanzick skrev:frågan är om jag ens kommer framåt med moppen snartsm däck är inte kul på vintern
man sladdar runt för lätt
man behöver ju bara slira lite med kopplingen i kurvorna så ligger man brett som faan
<3
haha, kan ju omöjligt vara ironi va?Henry skrev:WTF? xDModdad skrev:Snöa som fan här men det är vi väl vana vid.
Fick ta rensläden till skolan.