Ganska tråkigt faktiskt, blir enformigt lirat det i över 2 dagar intensivt nu och det är riktigt primitivt, Om du aldrig har spelat CSS än så kommer det lysa upp dina tonår förevigt
nån som vet nått bra motorcykelspel till ps3? har testat motoGP 08 men gilla inte riktigt det
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
nae de ska gå utan eller jag hade de för länge sen så laddad jag ner de , men då kunde jag lira de utan att ha de på datorn jag hade de bara som ikon att jag kunde installera haf life så de borde ¨gå utan pröva dig framm
Debianbil skrev:nae de ska gå utan eller jag hade de för länge sen så laddad jag ner de , men då kunde jag lira de utan att ha de på datorn jag hade de bara som ikon att jag kunde installera haf life så de borde ¨gå utan pröva dig framm
Men hade du Half Life spelen på ditt Steam acc, men inte installerat. Eller hade du dom aldrig på Steam accet och inte ens installerat dom?
Menar typ, alltså att du köpt dom innan och haft på Steam, eller inte?
Mvh
Debianbil skrev:nae de ska gå utan eller jag hade de för länge sen så laddad jag ner de , men då kunde jag lira de utan att ha de på datorn jag hade de bara som ikon att jag kunde installera haf life så de borde ¨gå utan pröva dig framm
Men hade du Half Life spelen på ditt Steam acc, men inte installerat. Eller hade du dom aldrig på Steam accet och inte ens installerat dom?
Mvh
Mvh
när jag spelar cs 1.6 måste jag vara snabb att välja server annars om det tar för länge så står det "no server response" och latency blir 2000, sen när jag stänger cs och försöker ansluta till internet går det inte och så får man vänta i ca 2 minuter så går det. Vad kan det bero på någon brandvägg eller virus skyddet som blockar nån anslutning??
Derbilia skrev:när jag spelar cs 1.6 måste jag vara snabb att välja server annars om det tar för länge så står det "no server response" och latency blir 2000, sen när jag stänger cs och försöker ansluta till internet går det inte och så får man vänta i ca 2 minuter så går det. Vad kan det bero på någon brandvägg eller virus skyddet som blockar nån anslutning??
TobbaN skrev:
Mvh