In i chatten nu alla, så får vi nytt rekord

Haha, har vart med om de själv.. va han tjock o typ inte hörde nåt:P?Ch-racer skrev:tjena
händer inatt??
kom själv nyss hem från Stockholmvar ju sådär kul
![]()
hahaha på bussen satt ett jävla cpbarn, han satt o glodde på mej o en annan hela tiden sen när jag tog upp mobben så fråga han om jag hadde några roliga spel?
jag ba ne spelare någon roll för dej??
han ba okej.
men typ 1h senare fråga han om jag hadde någon bra musik på mobben jag ba förhelvete sluta snacka me mej fattaru??
då blev han tyst o sa inget mer![]()
Fan va äklad jag blir av dem
ne så jävla äkligt!!! har en regel att inte gå närmare än 5m men nu klarade jag inte hålla denRiejuForce skrev:Haha;) roligt värreCh-racer skrev:ne men dryg o väldigt underlig iaf, de går ju tyvärr cpbarn på våran skola så de skulle tydligen med
Jag vägrar äta maten i skolan när jag ser sären stå o ta mat.. fyfan står o dreglaro grejer.. uschCh-racer skrev:ne så jävla äkligt!!! har en regel att inte gå närmare än 5m men nu klarade jag inte hålla denRiejuForce skrev:Haha;) roligt värreCh-racer skrev:ne men dryg o väldigt underlig iaf, de går ju tyvärr cpbarn på våran skola så de skulle tydligen medmen 2m iaf inte nuddat dem än iaf kommer aldrig göra heller
om du vill vara nummer 2 så går det bra jag kan vara nr3.kallepalle skrev:nej du heter inte robert, bara jag å rabx som gör de xd.Ch-racer skrev:japp o jag nr2Rabxorzz skrev:Jag e iaf Nr 1
(förlåt om de inte e natt, men de e ju mörkt iaf xd)