Du har tagit hem massa vänner från nya skolan och så ska ni vara hemma hos dig en hel kväll. så kommer din mamma upp på rummet och säger att det finns nybakta bullar med saft nere i köket och att ni är sååå välkomna att komma ner å smaka.. vad gör du?
Går ner och hämtar skiten sen går upp och frågar om nån vill ha -.-
Du sitter och kollar på porr när din syster kommer in och när du ska stänga ner sidan så laggar den, Vad gör du?
Vet ni hur man får en halv meter stor dick? Gör som jag och viker den på mitten
Du har tagit hem massa vänner från nya skolan och så ska ni vara hemma hos dig en hel kväll. så kommer din mamma upp på rummet och säger att det finns nybakta bullar med saft nere i köket och att ni är sååå välkomna att komma ner å smaka.. vad gör du?
Går ner och hämtar skiten sen går upp och frågar om nån vill ha -.-
Du sitter och kollar på porr när din syster kommer in och när du ska stänga ner sidan så laggar den, Vad gör du?
stänger av skärmen och sen datan på strömknappen direkt å skyller på att datan laggar
Du är på tvåhjulsmässan å ett gäng mnf grabbar kommer fram och säger att henry har snackat skit om dej. Vad gör du ?
"jaha, och hur vet ni vem jag är? och vafan sa han??"
xD
Du sitter på en fin restaurang med massa vänner och bestället mat. Sedan när maten kommer får du in fel maträtt och du säger det till personalen som serverat men dom hävdar att du fått de du beställt.
Vad gör du?
ReijuMrx skrev:"jaha, och hur vet ni vem jag är? och vafan sa han??"
xD
Du sitter på en fin restaurang med massa vänner och bestället mat. Sedan när maten kommer får du in fel maträtt och du säger det till personalen som serverat men dom hävdar att du fått de du beställt.
Vad gör du?
Ger fan i att betala, kräver att chefen ska komma och skyller allt på kyparn
Du har beställt plats på stans finaste restaurang och när du kommer så säger dom att du redan har kommit (en annan har tagit din plats) vad gör du då?
Vet ni hur man får en halv meter stor dick? Gör som jag och viker den på mitten
ReijuMrx skrev:"jaha, och hur vet ni vem jag är? och vafan sa han??"
xD
Vad gör du?
Ger fan i att betala, kräver att chefen ska komma och skyller allt på kyparn
Du har beställt plats på stans finaste restaurang och när du kommer så säger dom att du redan har kommit (en annan har tagit din plats) vad gör du då?
Ber han följa med runt hörnet och snacka lite allvar med grabben.
Du ser en uteliggare som är helt nerspyad och luktar som en 1000 år gammal bäver - skulle du göra mun mot mun metoden med den personen, ifall det var de enda sättet att personen skulle överleva och du var den enda personen på platsen?
du och några kompisar e o träffar några tjejer vid en sjö ni står på en brygga o snackar, då råkar du rammla i vattnet det är 5grader varmt i vattnet vad säger du då??
Tjena de e jag TSRs egna Ch-racer
The One And The Only
jag skulle garva så jävla mkt av att han rammla i så ja skulle inte kunna tänka mig ngt av dom alternativen. skulle jag hoppa i skulle jag drunkna av skratt xd. så de får väl bli nr2 då isf.
om nån valde nr2 å du blev den lycklige som åkte i, vad skulle du göra?
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller
ingen som skriver så får väl göra de igen då (posthunter=jag)
Jag tror jag skulle försöka komma upp men troligen skulle jag skratta å han som ramla i först att jag skulle glömma bort o simma xD
vad skulle du göra??
dina kompisar säger att du får 1000kr om du springer genom stan mitt i vintern me tarzan kläder och leker apa.
skulle du göra det??
Tjena de e jag TSRs egna Ch-racer
The One And The Only
Du står i kön på en ica affär och kunden framför dig ( en gammal tant ) saknar 5 kronor för att få sina varor.
Du har pengar så du skulle kunna ge henne.
Vad skulle du gjort?
Du står i kön på en ica affär och kunden framför dig ( en gammal tant ) saknar 5 kronor för att få sina varor.
Du har pengar så du skulle kunna ge henne.
Vad skulle du gjort?
Langat fram en 20-lapp och säga "keep the change"
Du ser att en klasskompis snor din lärares brillor bara för att jävlas, han kan inte se så bra utan dom.
din lärare frågar ifall du vet vem det var - vad skulle du ha gjort?
din kompis skulle smälla en smällare men på någe vänster så misslyckan han när han ska tända, så smällaren smäller dirr, å han tappar fingrarna. vad gör du?
du ser skolans snyggaste tjej på bussen med värsta stora pattarna o du sitter bara o stirrar på dom, nästa dag när du kommer till skolan går dt ett rykte om att du satt o stirra på hennes pattar igår vad gör du
för det första sitter jag aldrig o spanar in ngn annan bröst, o hade det nu gått ett ryckte om det hade jag bara förnekat det, o vem skulle orka sprida rykten om att en tjej kollat in en annans bröst? folk hade trott att jag vart lebb kankse, vilket jag verkligen verkligen inte är
c0nkas skrev:hämtar dom o tar moppen dit ja skulle me bussen
du ser skolans snyggaste tjej på bussen med värsta stora pattarna o du sitter bara o stirrar på dom, nästa dag när du kommer till skolan går dt ett rykte om att du satt o stirra på hennes pattar igår vad gör du
hade ju erkänt de såklart, vem fan gör inte sånt ?
bjuder på mej själv lite å frågar vad dom tycker om mina stunts ?
tror ja skulle utpressat henne till ett mvg i matte
du är inte 15 än har precis fått din första moppe, även om du inte är 15 drar du ut ändå när dina föräldrar inte e hemma.
när du e ute å kör möter du dina föräldrar när dom e på väg hem och dom ser att det är du vad gör du?? (Du får inte köra för dina föräldrar)
c0nkas skrev:tror ja skulle utpressat henne till ett mvg i matte
du är inte 15 än har precis fått din första moppe, även om du inte är 15 drar du ut ändå när dina föräldrar inte e hemma.
när du e ute å kör möter du dina föräldrar när dom e på väg hem och dom ser att det är du vad gör du?? (Du får inte köra för dina föräldrar)
gör som jag gjorde, polarens föräldrar ville se den
du är på lan, klockan är 11 å du blir så trött så att du är påväg att somna.
Somnar du så kommer alla cpa med dej å göra allt dom kan för att jävlar.
Vad gör du ?
Du är på fest och träffar en redlöst snygg tjej!
Hennes kille är inte på festen och det är första gången ni träffas. Båda är på varandra men hur gör du angående de där att hon har kille?
egentligen så skulle jag skita i de, men eftersom pappa e van motorer å moppar åå skit, så hör han dirr om den e trimmad, så de går tyvärr inte
när du sitter på lektion å ser ut genom fönstret ser du 2st biffar, som gick ut högstadiet för 2 år sedan, som går runt å bär på din moppe, vad gör du?
(detta har hänt mig)