Weckis skrev:Den ser ut att bli riktigt bra...
En fråga bara... Du kommer att köra på en Stage6 koppling såg jag, använder du dom orange färgade fjädrarna på den???
Tryckfjäder i %???
Har själv den kopplingen å e underbar att justera till olika setuper, men dom röda fjädrarana blev för hårda och dom vita för mjuka... Ska prova orange nu och hoppas att det skjuter iväg vid rätt varvtal..
Lycka till Frullen
Tack .. Aa ja kör me den kopplingenmen har dom röda fjädrarna i , kör med en 90% fjäder i och den drar iväg precis på varven
HeeellmuT: aa håller faktiskt med
wildhorse: tack
meanzick: japp å dom kommer nog passa ganska bra in med mina fälgar som snart skall lackas vita
Uppdate kommer nog inte fören i början av nästa vecka då jag både får hem min cylinder och förhoppningsvis lite saker som jag har beställt från motorshoppen
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
<3 till din mrx , hoppas den blir klar snart 100cc snart elr?
250cc cross annars !? :D:D:D, haha, nee men simonini blire la, den är ju värre än pata negra säger dom på TSR, men alla vet ju att de är noob sida, men Sheet the same !
värt att fundera vidare på .. kom med förslag fler!
blir bara bättre och bättre
LUGNARAAAJ
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information