Tjenare alla personer på TSR. Tänkte jag skulle passa på att be om ursäkt för de personer som har tagit illa upp pga mina inlägg/trådar å sånt. Nu när TSR har tagit bort mina släktingars röster så känns det som om tävlingen har förlorat sin glöd. Hoppas att fler än jag kan använda denna tråd till att be folk om ursäkt, för jag vill iallfall att denna otroligt sköna sida ska få behålla sin tidigare charm med härliga människor.
Senast redigerad av Bredmar den 10 januari 2012, 02:46, redigerad totalt 1 gånger.
Bredmar skrev:Tror jag säkert, om vi nu ska skryta så kör du säkert runt med en trimmad Derbi, och jag kör runt med en trimmad BMW...
ReijuMrx skrev:Ja den ursäkten kom lägligt måste jag få säga.
hoppas du bättrar dig med din otrevliga ton nu som du haft ett tag ^^
Somsagt jag anser inte att det bara är jag som har gjort fel...
10 poäng till dej du är inte ensam.
mjo... Hoppas de e fler som vågar be om ursäkt, jag hade ändå en hel del att bli sur över. men somsagt, de e bara att be om ursäkt folket så blir vi polare allihopa igen
Bredmar skrev:Tror jag säkert, om vi nu ska skryta så kör du säkert runt med en trimmad Derbi, och jag kör runt med en trimmad BMW...
Jag vill be om ursäkt för mitt beteende senaste veckan, jag har varit sne på det mesta och det har gått ut över flera stycken. Det är ändrat på nu iallafall och kommer inte upprepas.
ProTeam skrev:Passar på att skriva ett inlägg här jag med.
Jag vill be om ursäkt för mitt beteende senaste veckan, jag har varit sne på det mesta och det har gått ut över flera stycken. Det är ändrat på nu iallafall och kommer inte upprepas.
// Robin
Gött nu börjar folk komma igång att be om ursäkt gött...
MarcusRRX skrev:Har inget att bekänna , jag är alltid snäll
vill också ursäkta för några damp anfall då och då men de över stämmer ju tyvärr inte du e nog också skyldig några här på forumet en riktigt stor ursäkt vf skulle du annars skrivit så???
Bredmar skrev:Fan va skönt grabbar Nu börjar ursäkterna flyga in lite hur som hälst verkar som om vi börjar få upp stämningen igen
Förästen är de nån som vet varför jag är varnad? För ja kommer inte ihåg de
jao, du spammade massa länkar om med black rider i massa olika trådar och sånt kolla med ngn moderator om hur länge du ska ha kvar den eller om dom kan ta bort den .
Bredmar skrev:Fan va skönt grabbar Nu börjar ursäkterna flyga in lite hur som hälst verkar som om vi börjar få upp stämningen igen
har för mig att du skrev överallt "rösta på mig i blackrider!"
skicka länkar i chatten, skrev det i varje inlägg du postade + att du redan hade den på din presentation.
började bli jobbigt att se ditt fjäsk i varje inlägg
skicka länkar i chatten, skrev det i varje inlägg du postade + att du redan hade den på din presentation.
Jag hoppas verkligen jag inte har varit elak eller något
Om jag har vart det, så säg det bara
Och Bredmar! Tycker det var bra att du bad om ursäkt.
Nu fixar vi lite äkta moppe-stämning här.
Eller vad säger ni grabbar?
mm, tror de kan lösa sig ändå ^^
Spamma menar ni väll ändå inte? ja sa väll inte: RÖSTA PÅ MIG! RÖSTA PÅ MIG! RÖSTA PÅ MIG! RÖSTA PÅ MIG! RÖSTA PÅ MIG! RÖSTA PÅ MIG! RÖSTA PÅ MIG! RÖSTA PÅ MIG! RÖSTA PÅ MIG! RÖSTA PÅ MIG! RÖSTA PÅ MIG! RÖSTA PÅ MIG!
?
Bredmar skrev:
Spamma menar ni väll ändå inte? ja sa väll inte: RÖSTA PÅ MIG! RÖSTA PÅ MIG! RÖSTA PÅ MIG! RÖSTA PÅ MIG! RÖSTA PÅ MIG! RÖSTA PÅ MIG! RÖSTA PÅ MIG! RÖSTA PÅ MIG! RÖSTA PÅ MIG! RÖSTA PÅ MIG! RÖSTA PÅ MIG! RÖSTA PÅ MIG!
?
Inte alls!!
nu fixar vi en söt sida och fixar bra stämning på tsr!
Alla får kämpa för att de ska komma någon vart, hoppas alla är på nu
ReijuMrx skrev:
mm, tror de kan lösa sig ändå ^^
Bredmar skrev:
?
Inte alls!!
nu fixar vi en söt sida och fixar bra stämning på tsr!
Alla får kämpa för att de ska komma någon vart, hoppas alla är på nu
klart