förhoppnings vis är man väll hemma innan 12 och kan slänga in ett budAtobiX skrev:Det gör man väl som man vill.ReijuMrx skrev:fast på lördagar gör man nog mycket annat, istället för att sitta och bevaka en auktion på internet

Då vill jag också påpeka att klockan är 1.00 här i Finland när klockan är 0.00 hos erModdad skrev:Jag ser inga problem med att vara uppe till 24 på en söndag men det är olika från person till person. Vissa kanske är inne innan 12 på en lördag, andra inte. Finns ingenting som passar alla. Jag säger ha kvar på söndagar.
vetAtobiX skrev:Då vill jag också påpeka att klockan är 1.00 här i Finland när klockan är 0.00 hos erModdad skrev:Jag ser inga problem med att vara uppe till 24 på en söndag men det är olika från person till person. Vissa kanske är inne innan 12 på en lördag, andra inte. Finns ingenting som passar alla. Jag säger ha kvar på söndagar.![]()
varför ens höjja isf XD ?meanzick skrev:vetAtobiX skrev:Då vill jag också påpeka att klockan är 1.00 här i Finland när klockan är 0.00 hos erModdad skrev:Jag ser inga problem med att vara uppe till 24 på en söndag men det är olika från person till person. Vissa kanske är inne innan 12 på en lördag, andra inte. Finns ingenting som passar alla. Jag säger ha kvar på söndagar.![]()
![]()
Men höjj nu bara med småsummor idag så vi får en rolig auktion. blir inte kul när folk höjer med 300.
Jodu det kommer alltid nya personer och folk kommer buda tidigt hela tidenredbullrose skrev:varför budar alla så tidigt? det triggar ju bara upp budet!
Bredmar skrev:Tror jag säkert, om vi nu ska skryta så kör du säkert runt med en trimmad Derbi, och jag kör runt med en trimmad BMW...
precis, klart man får höjja med 100 kronor om man vill men de blir fan inte kul å man förstör för alla andra.klingeee skrev:haha, om folk håller på såhär så försvinner ju det roliga me aktion -.-
Bredmar skrev:Tror jag säkert, om vi nu ska skryta så kör du säkert runt med en trimmad Derbi, och jag kör runt med en trimmad BMW...
Men vet du varför dom flesta budar hela tiden? nej för att dom vill att de ska vara så lite folk som möjligt blir mycket större chans än när det ligger på 150 kr vid 12 då budar halva tsr. + Att ju högre priset blir ju bättre blir det för tsr Ts så varför skulle dom ta bort auktionerna?Bredmar skrev:tsr borde ta bort auktionerna istället för att man ska bli förbannad... eller rentutav lotta ut skiten till nån! Jävla miffon är nissarna som inte kan bjuda rätt...
Ge mig en röst i black rider så kanske ja blir glad igen...