Bensinskalle är en annan person som verkar sjukt duktig på motorer mm men som andra sa så kke det inte blir så mycket mer mopder för hans del?

Haha, tackar.Frukt Soda skrev:Chifen är helt jävla grym värkar det som(fattar saker som att fixa om trycket i tryckhuset mm som värkar sjuk invecklat)?![]()
![]()
Bensinskalle är en annan person som verkar sjukt duktig på motorer mm men som andra sa så kke det inte blir så mycket mer mopder för hans del?
Ja har inget emot o stanna kvar här o hjälpa till me moppeproblemFrukt Soda skrev:Bensinskalle är en annan person som verkar sjukt duktig på motorer mm men som andra sa så kke det inte blir så mycket mer mopder för hans del?
bra sagt, han har fått tillräckligt med skit och han är faktist en bra moderatormeanzick skrev:Men sluta nu.
Henry fick sjukt mycket kritik för ett tag sedan men han har bättrat sig grymt mycket. Nu är han och moddad dom 2 aktivaste och bland dom två bästa då med. Han är inte värd mer skit nu (:
inget rövslick utan endast sanningen.
Ursäkta lite OT men: Va har henry gjort för fel helt plötsligt? Han är ju svinduktig som sliter hela tiden... Eller är de för hans skull som ni tycker att han ska avgå?Dracen skrev:Håller med fullt ut, henrys tid är över! Chifen skulle bli perfekt moderator.ProTeam skrev:nån aktiv, duktig skulle jag vilja se.
chifen tror jag blir den bäste faktiskt. inget illa mot någon annan men han känns som det säkraste kortet.
Spola henry samtidigt! han har tagit sig vatten över huvudet.
han kommenterade minimoton och skrev: "Jävligt fräsch" . Då blev ProTeam sur och sa att han inte menade å sen blev de lite tjaffs. du får läsa självbensinskalle skrev:Ursäkta lite OT men: Va har henry gjort för fel helt plötsligt? Han är ju svinduktig som sliter hela tiden... Eller är de för hans skull som ni tycker att han ska avgå?Dracen skrev:Håller med fullt ut, henrys tid är över! Chifen skulle bli perfekt moderator.ProTeam skrev:nån aktiv, duktig skulle jag vilja se.
chifen tror jag blir den bäste faktiskt. inget illa mot någon annan men han känns som det säkraste kortet.
Spola henry samtidigt! han har tagit sig vatten över huvudet.
Du tror inte att det finns större anledningar till allt tjafs med henry? ProTeam har sina skäl, såsom jag.meanzick skrev:han kommenterade minimoton och skrev: "Jävligt fräsch" . Då blev ProTeam sur och sa att han inte menade å sen blev de lite tjaffs. du får läsa självbensinskalle skrev:Ursäkta lite OT men: Va har henry gjort för fel helt plötsligt? Han är ju svinduktig som sliter hela tiden... Eller är de för hans skull som ni tycker att han ska avgå?Dracen skrev: Håller med fullt ut, henrys tid är över! Chifen skulle bli perfekt moderator.
Japp, hur visste du ? jag är mobbad.MarcusRRX skrev:Många här innepå forumet har attityds problem ,
Visst , men håll nt på med off-topic mez...
Proteam skötte sitt jobb galant , dock så visade han en sida vi inte var van vid idag, och bara för det kallas han kaxig ?
Det funkar inte så , lägg ner era personangrepp , innan var det henry nu proteam ?
Är ni själv mobbade i skolan eller vad är det frågan om ?
kolla dagens repotage om minimoton så ska du få se attitydsproblem..MarcusRRX skrev:Många här innepå forumet har attityds problem ,
Visst , men håll nt på med off-topic mez...
Proteam skötte sitt jobb galant , dock så visade han en sida vi inte var van vid idag, och bara för det kallas han kaxig ?
Det funkar inte så , lägg ner era personangrepp , innan var det henry nu proteam ?
Är ni själv mobbade i skolan eller vad är det frågan om ?
Tycker även du borde be om ursäkt för alla dina Hat PM du skickar till mig från alla dina konton som du har på sidan.ProTeam skrev:Jag ber om ursäkt för att det spårade ur igår, det är helt oacceptabelt att bete sig sådär oavsett vad som hänt.