Jag har märkt att så fort ni skickar "nyhetsbrev" eller vad man ska kalla de, så kommer de alltid två stycken, först kommer ett vid säg 14:00 sen kommer de andra vid 16:00, varför skickar ni ut två stycken?
hmm, har dom nyhetsbrev ? jag får nämligen ungefär 100-200 mail av tsr per dag så jag lägger in märke det de har över 4200 olästa mail och 99% är från dom
meanzick skrev:hmm, har dom nyhetsbrev ? jag får nämligen ungefär 100-200 mail av tsr per dag så jag lägger in märke det de har över 4200 olästa mail och 99% är från dom
meanzick skrev:hmm, har dom nyhetsbrev ? jag får nämligen ungefär 100-200 mail av tsr per dag så jag lägger in märke det de har över 4200 olästa mail och 99% är från dom
ställ in så du inte får alla mail då!
tycker de är mysigt
jaja, förlåt robert ska inte säga ngt mer i den här tråden.