Ch-racer skrev:letar upp närmaste fest och har kul
Du har varit på fest påvägen hem så däckar du i en park, på morgonen så e din morsa ute med hunden och ser dej ligga o sova på en parkbänk.
Hon kommer fram och väcker dej, vad säger du??
haha skiter ner mej.
Nämen säger som de är tror jag, hon fattar nog de ändå
Du ser din flickvän nära skolgården bakom ett shul och tänker precis ropa på henne, då ser du en annan som också står där och dom kysser varandra vad skulle du gjort??
frågat hur läget var.....vet faan inte, jävlit pinsamt iallafall
Du har en moppe på skolan som är skitsnygg. Några repar den på bakkåpan med en nyckel och du får reda på att det var det där "coola och det tuffaste gänget" i skolan. Vad gör du ?
Du är på fest med din tjej och hon går och ska fixa dricka till er. Samtidigt när hon är borta kommer SNYGGASTE bruden som du alltid velat vara tillsammans med fram till dig och börjar ta på dig och massa..vad gör du ?
vad gör du om 10 ligister typ kommer fram mot dig och du blir skiiträdd för dom är så stora, du vet att dom är snabbare än dig så du kan inte springa iväg
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
vad gör du om 10 ligister typ kommer fram mot dig och du blir skiiträdd för dom är så stora, du vet att dom är snabbare än dig så du kan inte springa iväg
Skulle tagit upp mobilen och ringt några polare som hade kommit och så hade vi spöat skiten ur dom .. Lr så hade jag försvarat mig så gått som bara hade gått sedan någon dag senare plockat som med några polare
Vad skulle du gjort ifall du hade ´strulat´med din lärare för hon var 20 bast och ass snygg. Och eran klass sedan kom på dig?
Skulle tagit upp mobilen och ringt några polare som hade kommit och så hade vi spöat skiten ur dom .. Lr så hade jag försvarat mig så gått som bara hade gått sedan någon dag senare plockat som med några polare
Vad skulle du gjort ifall du hade ´strulat´med din lärare för hon var 20 bast och ass snygg. Och eran klass sedan kom på dig?
vart allmänt stolt bara
svar på wildhorse då.
"VAD I HELVETTE" är väll de minsta jag hade skrikit. å puttit ifrån henne om hon inte slutar när jag sagt de
Du tappar ner e pepparkaka i kompisens motor. Vad gör du / säger du till honom ?
Du är på fest och har lovat att skjutsa hem din tjej på moppen. Du dricker på festen och inser att du inte kan köra henne säkert men du har lovat hennes föräldrar att du skulle köra hem henne till midnatt..vad gör du?
Senast redigerad av Riejumrx den 14 november 2008, 17:25, redigerad totalt 1 gånger.
aja..svarar på XPS fråga eftersom han inte svarar på min
Jag hade anmält för skadegörselse och slagit personen !
Du är på fest och har lovat att skjutsa hem din tjej på moppen. Du dricker på festen och inser att du inte kan köra henne säkert men du har lovat hennes föräldrar att du skulle köra hem henne till midnatt..vad gör du?
ReijuMrx skrev:aja..svarar på XPS fråga eftersom han inte svarar på min
så länge hon har hjälm så äre bara att tuta och köra!
Din bästis är misstänkt för mord och poliserna pratar med dig. om du vittnar så kommer din bästis få livstid/dödstraff och om du vägrar så kommer poliserna sätt dit dig så att du får ett fängelsestraff, va gör du?
ReijuMrx skrev:aja..svarar på XPS fråga eftersom han inte svarar på min
så länge hon har hjälm så äre bara att tuta och köra!
Din bästis är misstänkt för mord och poliserna pratar med dig. om du vittnar så kommer din bästis få livstid/dödstraff och om du vägrar så kommer poliserna sätt dit dig så att du får ett fängelsestraff, va gör du?
vägrar inte med ljuger
Du har pluggat som en idiot i 3 år för att komma in på en linje. Sista året får ni en konstig lärare och hon ger dig ig i engelska. Vad gör du ? Väljer en annan linje eller går om ?
Du har pluggat som en idiot i 3 år för att komma in på en linje. Sista året får ni en konstig lärare och hon ger dig ig i engelska. Vad gör du ? Väljer en annan linje eller går om ?
jag säger fuck you till läraren å går på sommarskola
vad skulle du göra om du fick 10 poäng efter högstadiet (min kompis fick d) xd
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller
för det första skulle jag aldrig låta de gå så långt...
men jag skulle fan gråta och ångra allting, sn börja om, IV !
Du går på stan en fredagkväll och på en parkbänk hittar du din lillesyster som är skitpackad och du vet att föräldrarna sagt till henne att de blir stora konsekvenser om hon skulle dricka.. Vad skulle du göra?