Rieju david skrev:lånar tråden en liten stund...
jag har haft motorn delad och bytt vev med mera för veven var helt sönder.. och sen har jag satt på en uppborrad orginal till 75 cc och så har jag en 21 mm black edition förgasare på den.
Det e så den e lite svår startada men den startar på typ 3 kicken och då e den jävligt sur lixsomden går fint på tomgången men när man gassar till typ halv gas så typ dör den och sen går den upp i varv sen släper jag gasen och den går ner på tomgång sen gör jag vilka dant igen så själv dör den och går knappt att få igång igen.
den e fin i loppet och sprillans ny kolv kan de vara förgasaren som strularför jag har ingen luft skruv så jag har en vandlig skruv därXD
och är de någon som har dellorto 21 mm black edition förgasare som kunde säga hur läng den skruven är och hur lång fjärden är? har storlek 92 i den
Kolla om du har munstyckebrickan åt rätt håll. Den har en liten fläns som ska va vänd neråt

Var så på en moppe ja ställde in o den var skitskum ^^. Annars är de nog förmodligen för litet munstycke om den tvärdör

Kolla också så nålen ligger i mittenläget eller nära åtminstone
Angående dracken så vet ja inte, men du har ju fått många troliga fina svar