Du är hemma hos din tjej och så bjuds du på mat. Det är din hat-maträtt men du äter för att vara snäll. Hennes flräldrar ser att du gör miner med munnen för att maten är så äcklig och dom frågar hur de smakar. Vad säger du?
skulle rodna jävligt mycket tror jag..sen kanske bara le, beror på om vi va tillsammans eller inte
Du gluttar porr-rulle och TV:n i ditt rum är riktiad utåt så när din mamma kommer upp och öppnar dörren har du ingen chans av stänga av. Så hon ser, Vad gör du ?
Jag använder min special knapp på fjärrkontrollen som stänger och låser dörren, när jag dragit upp brallorna och bytt kanal öppnar jag dörren.
Du kör en stulen volvo 245 och tappar kontrollen över bilen, du kör upp på trottoaren och mejar ner 20 människor. alla dör du, kör in i väggen och bryter båda benen och båda armarna, alltså kan du knappt röra dig, vad gör du?
Skulle pratat med morsan först. Säga till att hon får sluta träffa den där andra killen annars skvallrar jag för farsan xD
Du har lånat en kompis cykel på rasten utan att han vet om det. Fälgen blir helt sne när då gör ett konstigt hopp och landar på kanten av trottoaren. Berättar du det för polaren ?
säger som linus, försök att vara hyfsat seriös. Inte bara jag skulle ta upp ak47an å blåsa skallen av honom
jag berättar för den andra och får honom att punktera den förstes däck så att det blir jämt.
Dina kompisar anordnar en överrasknings svensexa för att du ska gifta dig, du blir sur och säger åt strippan som dem hyrt att gå därifrån, hon vill inte gå så du knuffar till henne för att hon ska gå. men du knuffar lite förhårt så att hennes huvud träffar sånt här älghorn man har på väggen. hornet går rakt igenom huvudet och hon dör, vad gör du?
Senast redigerad av radioluke den 13 november 2008, 21:14, redigerad totalt 2 gång.
hmm, beror på om dom vet att jag sett de och vilka de var som gjorde de troligtvis ja.
du har ngt kletigt vitt på tröjan och morsan frågar vad de är för ngt ? Du har inte på dej dom utan hon ska precis tvätta dom. Hon nämner även att de luktar lite konstigt och surt. Vad skyller du på ?
Senast redigerad av meanzick den 13 november 2008, 21:16, redigerad totalt 1 gånger.
ReijuMrx skrev:Du är i skolan och har glömt gylfen öppen på jeansen. du får bånge och de sticker ut lite från gylfen.. alla ser det och skrattar. vad säger du ?
inte så lätt när vi har "random snygg brud" i klassen
Din buss går om 5 minuter och du kommer ändå få springa till bussen för att hinna. Du märker att du har en stor fet brun fläck på tröjjan som syns jättetydligt och alla kommer märka det. Du hade inte heller ngn t-shirt ren den dagen och du hinner inte gå leta upp en smutsig eller likande. Vad gör du ?
Du ska hålla sjunga solo på skolavslutningen. du är tomat-röd i fejjan och du känner hur illröd du egentligen är. då släpper du en ljudlig brak och alla flabbar. vad gör du ?
ReijuMrx skrev:tar på mig en skjorta eller tjocktröja över
Du ska hålla sjunga solo på skolavslutningen. du är tomat-röd i fejjan och du känner hur illröd du egentligen är. då släpper du en ljudlig brak och alla flabbar. vad gör du ?
har jacka över? om det är sommar - säger att någon kasta skit på mig påvägen....
Du ska hålla sjunga solo på skolavslutningen. du är tomat-röd i fejjan och du känner hur illröd du egentligen är. då släpper du en ljudlig brak och alla flabbar. vad gör du ? :wink
har jacka över? om det är sommar - säger att någon kasta skit på mig påvägen....
Du ska hålla sjunga solo på skolavslutningen. du är tomat-röd i fejjan och du känner hur illröd du egentligen är. då släpper du en ljudlig brak och alla flabbar. vad gör du ? :wink
skyller på skona som knarrade
Du har tatt med dig några polare upp till stockholm för att gå på tv hjuls mässan men när du kommer upp märker du att de var fel helg. Vad gör du ?
men linus, lärarna tillåter inte jacka på lektionen
Du har varit på fest påvägen hem så däckar du i en park, på morgonen så e din morsa ute med hunden och ser dej ligga o sova på en parkbänk.
Hon kommer fram och väcker dej, vad säger du??
Tjena de e jag TSRs egna Ch-racer
The One And The Only
Du ska hem till din tjej för att ha lite rajtan-tajtan så har du ätit kebabrulle till lunch. Din tjej ändrar sig för du stinker vitlök , vad gör/säger du till henne ?