jo, jag har en fråga, funkar denna MVT - Tändsystem (Millenium) bra ?
för jag fattar inte vilken tändningsystem man ska ha till midrace, hehe
Skulle varit najs med ett svar

När man kör på stage6 R så är gränsfall på att man behöver byta tändning. Beror på om man kör portat mm. Man kan köra på orginaltändning men räkna inte med att den går som bäst på dom höga varven som cylindern jobbar på när man pressar denModdad skrev:Kör du en tung Stage6 Racing måste du byta tändning. Ta en italikit då. Annars kör du org.
Portningen har inte speciellt stor inverkan på om du beöver byta tändning eller inte. den som spelar absolut störst roll är röret!Frullen_91 skrev:När man kör på stage6 R så är gränsfall på att man behöver byta tändning. Beror på om man kör portat mm. Man kan köra på orginaltändning men räkna inte med att den går som bäst på dom höga varven som cylindern jobbar på när man pressar denModdad skrev:Kör du en tung Stage6 Racing måste du byta tändning. Ta en italikit då. Annars kör du org.