kejkej jävla massa du hann å göraBecca skrev:först gick jag till skolan, somnade typ, sen så råkade jag skrika rakt ut i klassrummet att jag ville ha alkohol på samhällslektionen, vi snackade om lag & brott eller ngn sån skit, så menade självklart att jag ville läsa om det, inte ha alkohol (fast det vill jag), sen hade jag en arkitektslektion ! gjorde denna:
*stolt*
sen åkte jag till Göteborg, va inne på weekday i en timme o leta jeans, hittade jeans :happy: sen drog jag till ica och kköpt emig en macka och hjölpte en random gubbe hitta micro popcorn. Sen hoppade jag på tåget och åkte hem till borås. satte mig vid datorn och nörda. skulle kolla på saw 5, hittade en fungerande film !! som var i hyffsad kvalité , sen råkad ejag stänga ner denoch nu orkar jag inte leta upp denoch nu hra jag beslutssångest över vilken film jag ska se, TIPS?!
det var min dag... än så länge
haha låter som en rolig dagBecca skrev:först gick jag till skolan, somnade typ, sen så råkade jag skrika rakt ut i klassrummet att jag ville ha alkohol på samhällslektionen, vi snackade om lag & brott eller ngn sån skit, så menade självklart att jag ville läsa om det, inte ha alkohol (fast det vill jag), sen hade jag en arkitektslektion ! gjorde denna:
*stolt*
sen åkte jag till Göteborg, va inne på weekday i en timme o leta jeans, hittade jeans :happy: sen drog jag till ica och kköpt emig en macka och hjölpte en random gubbe hitta micro popcorn. Sen hoppade jag på tåget och åkte hem till borås. satte mig vid datorn och nörda. skulle kolla på saw 5, hittade en fungerande film !! som var i hyffsad kvalité , sen råkad ejag stänga ner denoch nu orkar jag inte leta upp denoch nu hra jag beslutssångest över vilken film jag ska se, TIPS?!
det var min dag... än så länge
däremot mnf får man betala för. jävla brat forumBecca skrev:TSR är typ som ett sånt där ställe där man kan jobba som frivillig. Där man får sova o mat o kläder.. alla som inte får vara på mnf kommer hit. :hmm: om ngn fattar ?