min kompis har en sån moped vi kapade aldrig up kröken och kolla men jag tror hela röret är bygt som en strypning typ röret melan kröken å slut burken e ca 7mm och slut burken släpper inte ut mycke avgaser och så är kröken format som ett olon fast fyrkantigt :S det är ett jävla helvete
moppe galen skrev:fan vad jobbigt men det står att det finns en plugg i avgassystemet Hur tar man bort strypningen på CDIn?
Du borrar med ett 5mm borr genom o:et på cdi´n
...eller köper ny ostrypt!
köpa nytt e för statsbor här ute på landet tar man de man har. går styret av är de bara att härda in i skogen att leta efter en rejäl gren man kan använda
meanzick skrev:
köpa nytt e för statsbor här ute på landet tar man de man har. går styret av är de bara att härda in i skogen att leta efter en rejäl gren man kan använda
hahaha
när din moppe går sönder någon gång vill jag gärna se hur du löser det !
Tar en stock och svetsar på de som avgasrör eller ?
meanzick skrev:
hahaha
jo de kanske går att klippa av nån sladd, dock vet jag inte vilken. men det bästa är att ha en ostrypt och du hade ju en hemma så använd den man ser ju ingen skillnad på ostrypt cdi, och strypt cdi så den kommer ju inte se trimmad ut ge mej en liten röst i blackrider också=) vore shysst. MvH//Tomas
Har haft en sådan moppe.. borra för faan inte i cdi´n som folk säger de funkar på dom nyare DT50R -06 o framåt elr ah eumopparna iaf.. de går inte o klippa någon kabel har försökt ^^ .. köp en ostrypt cdi eller sätt på den du har hemma när din farsa är på jobbet eller något går ju snabbt o byta den
JAG GASAR TILLS DE RASAR
snutjakter är ju som barnlekar!
mm men jag får inte trimma för pappa så det är tyvärr omöjligt att sätta ditt ett trim rör för det skulle han upptäcka och så känner jag ingen som kan svetsa och det skulle också synas för mycket om jag gjort det. Jävla skit
moppe galen skrev:mm men jag får inte trimma för pappa så det är tyvärr omöjligt att sätta ditt ett trim rör för det skulle han upptäcka och så känner jag ingen som kan svetsa och det skulle också synas för mycket om jag gjort det. Jävla skit
kan fortfarande inte beställa andra saker och jag vet ingen som jag kan köpa av privat. Men om jag om jag bytar fögg på en org moppe där den inte har dragen plugg eller ostrypt CDI kommer inte den då få för mycket bensin
moppe galen skrev:kan fortfarande inte beställa andra saker och jag vet ingen som jag kan köpa av privat. Men om jag om jag bytar fögg på en org moppe där den inte har dragen plugg eller ostrypt CDI kommer inte den då få för mycket bensin
men man kan ju även byta lite annat. Ta bort luftburks pluggen, annat membran å sånt
meanzick skrev:
hahaha
meanzick skrev:
hahaha
Haha typ när växellådan rasat!!
nejdå (A) och om de händer så tar jag lite delar från puchen bara å sätter dit på AM6 motorn