haha vetarNDanneWalle skrev:Kul tråd dettaKan också bidra lite
Kompis: Min syrra har fått ny moppe!
Jag: Fett nice! Men det är väl inget kinaskit?
Kompis:Neej absolut inte!
Jag: Vad är det för moppe då?
Kompis: Eeh, vet inte vad den heter..
Jag: Ok, (drar några exempel).
Kompis: Aaa, exakt en sån var det (Aprilia)
Jag:Nice, då får jag kolla på den när vi kommer hem till dig?
Kompis: Aaa, självklart!
Senare hemma hos honom...
Jag: Men det där är ju ingen Aprilia!?
Kompis: Nehe, jag trodde det. Vad är det då?
Jag: Det där är ju en Baotian!?
Kompis: Aha...
Jag: Du sa ju att det inte var nåt kinaskit?
Kompis: Det är det ju inte!
Jag: Va? :S Baotian är ju värsta kinaskiten!?
Kompis: Nej, jag kan bevisa. Vi går och frågar min pappa!
Sen gick vi upp och fråga hans pappa... Då vart han GANSKA ägd när hans pappa sa att jag hade rätt, det var en kinamoppe...
Men nu säger han att han iaf inte ska få någon kinaskit, han ska få VILKEN MOPPE HAN VILL, men vi får se hur det blir med det...
men bäst är ändå dehär moppe nybörjarna som precis fått en ny vespa och den startar inte, så ska dom försöka rulla igång den xD fan va kul de är att seforsan92 skrev:ho! shit lol^^ till er som harvespa; "Rulla INTE mopeden om du inte har igång den!"HeeellmuT skrev:En i klassen snacka om att kolven och variatorn gick sönder om man rullade en scooter å den inte var igång.
haha de var också en riktig vetare de![]()
HAHAHAHA... de e ju nästan som vissa nobbs med crossmoppe att när de "rullar" igång den så lägger de inte i växel utan de springer iväg med den, hoppar på och börjar kicka i farten xDchifen skrev:men bäst är ändå dehär moppe nybörjarna som precis fått en ny vespa och den startar inte, så ska dom försöka rulla igång den xD fan va kul de är att seforsan92 skrev:ho! shit lol^^ till er som harvespa; "Rulla INTE mopeden om du inte har igång den!"HeeellmuT skrev:En i klassen snacka om att kolven och variatorn gick sönder om man rullade en scooter å den inte var igång.
haha de var också en riktig vetare de![]()
hahahJ.O_bultaco skrev:en tjej som jag brukar snacka med sa att hennes killes moppe gjorde 120. sen när jag bad henne att fråga honom vad han hade för någe trim på. så var det Hebo rör och sportluft-.-...då sa jag att den max gjorde 80, om han har haft tur om ens det....men nej...dom tror fortfarande att hans scooter moppe med Hebo rör o sportluft gör 120 bara för att det står det på mätaren -.-
hahahLinuSuniL skrev:Komm på en till sak en kille sa.
jag frågade han om han hadde non epa å ha sa att han hadde en kapad 740. Sen frågade jag om ha hadde kört den nå (han ä typ 13år) aa de hadde han sa han. sen sa han att den va trasig så jag frågade va han hadde gort så då sa han att han hadde kört 200km/h rakt inn i en bergs vegg så hela bakdelan hadde pajjat.
sen frågade jag fö non da sen om jag fick köpa den då sa han att nån hadde stule den
skriv så man förstår hörru..jnordqvist skrev:aa men jag ska berätta om en blåst jävle här han gick runt och kolla på mätaren och då går ju mätarn upp i typ 120 lr 100 lr va de nu e å han ba: aa den här går fort, den går i 120:P hy fan va vi garva:P sen hörde jag att han gått och kollat på bilarnas mätare å kollat också:P
men vi har ju sagt till dej att gå lägga dej tidigare. du är helt dum idagReijuMrx skrev:skriv så man förstår hörru..jnordqvist skrev:aa men jag ska berätta om en blåst jävle här han gick runt och kolla på mätaren och då går ju mätarn upp i typ 120 lr 100 lr va de nu e å han ba: aa den här går fort, den går i 120:P hy fan va vi garva:P sen hörde jag att han gått och kollat på bilarnas mätare å kollat också:P
fattade knappt nåt xD
haha va? öhmeanzick skrev:men vi har ju sagt till dej att gå lägga dej tidigare. du är helt dum idagReijuMrx skrev:skriv så man förstår hörru..jnordqvist skrev:aa men jag ska berätta om en blåst jävle här han gick runt och kolla på mätaren och då går ju mätarn upp i typ 120 lr 100 lr va de nu e å han ba: aa den här går fort, den går i 120:P hy fan va vi garva:P sen hörde jag att han gått och kollat på bilarnas mätare å kollat också:P
fattade knappt nåt xD![]()
jag fattade.
Först gick han till en moppe och mätaren på moppen gick till 120. Då trodde han att moppen gick i 120. Sen hade han gått och kollat på bilarna vad mätaren gick på domReijuMrx skrev:haha va? öhmeanzick skrev:men vi har ju sagt till dej att gå lägga dej tidigare. du är helt dum idagReijuMrx skrev: skriv så man förstår hörru..
fattade knappt nåt xD![]()
jag fattade.
..
va de roliga att han kollat på bilmätaren eller ?:P
lägger till en sak samma kompis sa nu på msnklingeee skrev:ja o en kompis satt o kollade i en biltidning idag, här kmr konversationen...
Jag- jävlar vilken Turbo de va på den :O
Han- aahh, fan va feeet! min turbo på moppen e inte så stor...
Jag- asså de finns ingen Turbo på moppar om man inte byggt dit dee:P
Han- Jooo, turbo finns på alla Aerox...
HAHAHHA, fyfan va ja skratta xD
hahaklingeee skrev:lägger till en sak samma kompis sa nu på msnklingeee skrev:ja o en kompis satt o kollade i en biltidning idag, här kmr konversationen...
Jag- jävlar vilken Turbo de va på den :O
Han- aahh, fan va feeet! min turbo på moppen e inte så stor...
Jag- asså de finns ingen Turbo på moppar om man inte byggt dit dee:P
Han- Jooo, turbo finns på alla Aerox...
HAHAHHA, fyfan va ja skratta xD![]()
Han- hur ska du trimma din moppe?
Jag-Gianelli 2T, sportluftsfilter, 13/53 drev, Ostrypt CDI...
Han-fan va onödigt med CDI
Jag- hahah, vafan då för? den gör ju så att moppen inte får ngt varvstopp xD
Han- jaja ...men ofta din moppe får gå fortare än 100?
Jag- det vet ja inte, men den kmr inte gå i 100
Han- Urpluggat rör, filter CDI gör så den går i 100+
Jag- hahha, den kmr inte gå i 100, typ 85... o sen e Gianelli inget Urpluggat originalrör![]()
HAHAHAH!
fyyfan va seeg han e på mopeder XD