ProTeam skrev:måste säga att jag är lite besviken på hur dålig aktivitet och kommunikation moderatorerna nu har med medlemmar och jobb.
jag ser bara Henry och Moddad här på forumet och som gör jobb.
varför ha 5 moderatorer när hälften jobbar? lägesen alexander och oliver syntes till och kong var alltid aktiv förut men hur är det nu?
ska inte uttala mig allt för hårt för ni kanske jobbar i det tysta.
Måste hålla med. Tycker någon inaktiv modd kan bytas ut mot en mer aktiv medlem som hjälper till bra på sidan, och har bra kunskap inom mopeder samt är trevlig.ProTeam skrev:måste säga att jag är lite besviken på hur dålig aktivitet och kommunikation moderatorerna nu har med medlemmar och jobb.
varför ha 5 moderatorer när hälften jobbar? lägesen alexander och oliver syntes till och kong var alltid aktiv förut men hur är det nu?
du har helt rättProTeam skrev:måste säga att jag är lite besviken på hur dålig aktivitet och kommunikation moderatorerna nu har med medlemmar och jobb.
ni kanske jobbar bättre tillsammans nu !Henry skrev:Det gäller bara att hitta någon som är lämplig...
Jag tycker vi i "styrningen" kommunicerar mycket bra, rejält mycket bättre nu än förr i tiden iaf och vi förstår varandra mycket bättre nu, så sämre har det knappast blivit.
hur går de med black rider t ex ? otroligt lamt känns de som.ReijuMrx skrev:ni kanske jobbar bättre tillsammans nu !Henry skrev:Det gäller bara att hitta någon som är lämplig...
Jag tycker vi i "styrningen" kommunicerar mycket bra, rejält mycket bättre nu än förr i tiden iaf och vi förstår varandra mycket bättre nu, så sämre har det knappast blivit.
men om jag jämför med när jag var ny - då var samtliga moderatorer aktiva och skrev mycket. nu är ca. 1,5 modd aktiv !
meanzick skrev:men alldeles för dåligt med oss medlemmar.Henry skrev:Det gäller bara att hitta någon som är lämplig...
meanzick skrev:nu tar vi black rider som exempel igen
hade ni tidigt berättat för oss tydligt att ni visste om vilka som fuskade å att ni skulle fixa de typ den och den datumen hade de inte vart 5st sidor med bara tjafs. Sen gör ni de efter ett jäkla tag. Berättar att ni ska fixa de under kvällen/morgondagen. Men håller ni det ni lovat ? Nej.
väl talat fd. moderator !ProTeam skrev:ja det är väldigt tråkigt, ska man ändå ha ett jobb som moderator speciellt på en så pass stor sida som TSR ändå är, kan man som minst begära att man är aktiv och visar upp sig för medlemmarna och gör själ för sitt namn.
Tycker det bör bli mycket bättre eller så börja rensa lite bland moderatorerna, det är ingen ide att sitta kvar om man känner att man inte har tid eller lust.