har letat och kollat med ÅF men finns inget! :@
vart hittar jag dom??????
Snälla hjälp mig

yes, köpt från twostroke xD. men fan har inga stålar i pluntan dåraaa ;Pbensinskalle skrev:kollat hemsidan där du köpt cylindern? Finns cylindern men ingen packningssats så kan du alltid mejla o fråga om den finns... Annars är det bara att dega en ny cylinder
Okej, men tror inte blocken har samma form som på speedfightHeeellmuT skrev:På speedfight kunde man iaf dra på original packningar inte några problem, fast orginal topp. då men funka fint endå.
man ju ändå olja in packningarna inan användning ?kinamoppe-mannen skrev:Okej, men tror inte blocken har samma form som på speedfightHeeellmuT skrev:På speedfight kunde man iaf dra på original packningar inte några problem, fast orginal topp. då men funka fint endå.vid cylinderfoten har jag gjort så det FUNKAR för TILLFÄLLET. men toppen är helthopplös :S
Borde packningen spricka och gå sönder när man kör. verkar som dålig kvalité isåfall :/
Men om du köper en cyllinderfotspackning till din moped modell å topp packning kostar inte mkt så du kan ju testa.kinamoppe-mannen skrev:Okej, men tror inte blocken har samma form som på speedfightHeeellmuT skrev:På speedfight kunde man iaf dra på original packningar inte några problem, fast orginal topp. då men funka fint endå.vid cylinderfoten har jag gjort så det FUNKAR för TILLFÄLLET. men toppen är helthopplös :S
Borde packningen spricka och gå sönder när man kör. verkar som dålig kvalité isåfall :/
problemet: det finns inte :SHeeellmuT skrev:Men om du köper en cyllinderfotspackning till din moped modell å topp packning kostar inte mkt så du kan ju testa.kinamoppe-mannen skrev:Okej, men tror inte blocken har samma form som på speedfightHeeellmuT skrev:På speedfight kunde man iaf dra på original packningar inte några problem, fast orginal topp. då men funka fint endå.vid cylinderfoten har jag gjort så det FUNKAR för TILLFÄLLET. men toppen är helthopplös :S
nej jag oljade inte in dom, har aldrig gjort på mina moppar och det här är första gången jag har detta problem.fax110 skrev:man ju ändå olja in packningarna inan användning ?kinamoppe-mannen skrev:Okej, men tror inte blocken har samma form som på speedfightHeeellmuT skrev:På speedfight kunde man iaf dra på original packningar inte några problem, fast orginal topp. då men funka fint endå.vid cylinderfoten har jag gjort så det FUNKAR för TILLFÄLLET. men toppen är helthopplös :S
men är det bara vanliga platta packningar ?
i know, gjorde en i ÄKTA material. packningsmaterial. men den gick sönder innan monteringen. blir trött på skiten.fax110 skrev:men det går ju göra perfekta packningar i mjölk kartonger som håller flre 100 mill ^^
kinamoppe-mannen skrev:i know, gjorde en i ÄKTA material. packningsmaterial. men den gick sönder innan monteringen. blir trött på skiten.fax110 skrev:men det går ju göra perfekta packningar i mjölk kartonger som håller flre 100 mill ^^
Och toppen har en väldigt stor och tjock packnings. krävs mycket mjölkkartonger isåfall. Men gör man fel så låser sig allt.
inte jag heller :/ nån som vet??fax110 skrev:kinamoppe-mannen skrev:i know, gjorde en i ÄKTA material. packningsmaterial. men den gick sönder innan monteringen. blir trött på skiten.fax110 skrev:men det går ju göra perfekta packningar i mjölk kartonger som håller flre 100 mill ^^
Och toppen har en väldigt stor och tjock packnings. krävs mycket mjölkkartonger isåfall. Men gör man fel så låser sig allt.
auch värsta hightech men endå inte:P aja vet inte va du kan göra :S