men då får de vara ett större meet och inte bara ett 20 tal som kommerMaccobert skrev:japeil_ts skrev:det kanke kunde ha varigt något.:)
okej de låter braMaccobert skrev:defenetift , men vi kan ju grunna lite te ok ?peil_ts skrev:men då får de vara ett större meet och inte bara ett 20 tal som kommerMaccobert skrev: ja:)
Jaså, du bor också i Sotenäs typ ?majk92 skrev:Ja det hade nog fan kommit ganska många om man spred det , strömstad,kungsahmn,smögen,mukedal,lysekil,ljungskile,stenungsund,trollhättan och ofc från andra städer längre bort!![]()
Bara några som anordnar det med lämplig plats och kanske dra MC på kvällen
menar du frölandsrakan?Maccobert skrev:jag hade ett bra förslag men dom kommunen har typ asfalterat ut saker i vägen på 4 ställen för att hindra sånt :Speil_ts skrev:om det är någon som kan anordna en riktig träff med stunt race och kanske stylingtävling tror jag de kan dra lite folk. men måste ju bara hitta något bra ställe. något förslag på någon bra plats?
tror inte dom kommer stänga vägen för de. hur lång är rakan uppe på gokart banan då vid glimingen?Lorrden skrev:what about Göteborsvägen ?
http://forintens.se/images/pics/gbgvagen.bmp
E de bara torrt väder och så, så borde gräsplanerna fungera bra att stå på ?
heh, klart..peil_ts skrev: tror inte dom kommer stänga vägen för de. hur lång är rakan uppe på gokart banan då vid glimingen?
Om du inte har läst de så står de faktiskt uddevalla inte växjö.. Skapa en ny tråd om du vill ha en därklingeee skrev:Jag hade feeeeeeeett mkt velat ha ett meat i Växjö på Sommaren senfinns en fin flygplats vi kan va på
nerlagd o bra