kallepalle skrev:nej, den e bra, å ger ut en bra effekt i dess prisklass. kolven håller bra om du inte kör som ett fucko.
Vadå kör som ett fucko? Det är väl bättre han köper habo cylindern som har lite kvallite´ .. Och kan utnytja effekten än att köra på jävla skit t6 cylinder som går åt helvete efter 10 mil när han börjar att dra ur den :S
tackar tackar !
jag har beställt det här nu
cylinder:Hebo 70cc aluminium
fögasare:21mm dellorto blackedition
membran:malossi v15
insugsgummi: mk 21mm
lameller fjädrar:metrakit prorace
munstyckessats
har ett tk rör
och avstrypt cdi också
tack för alla tips jag fått väldigt tacksam !
mvh jonte !
kallepalle skrev:nej, den e bra, å ger ut en bra effekt i dess prisklass. kolven håller bra om du inte kör som ett fucko.
Vadå kör som ett fucko? Det är väl bättre han köper habo cylindern som har lite kvallite´ .. Och kan utnytja effekten än att köra på jävla skit t6 cylinder som går åt helvete efter 10 mil när han börjar att dra ur den :S
om henry tyckte att dom funkade och höll bra om man inte körde som ett fucko och maxxvarva 24/7 så tror jag fan han har rätt. För de är inte mycke henry säger ngt gott om förutom mhr replica röret å alla sendor
om henry tyckte att dom funkade och höll bra om man inte körde som ett fucko och maxxvarva 24/7 så tror jag fan han har rätt. För de är inte mycke henry säger ngt gott om förutom mhr replica röret å alla sendor
fet wööööööööööööörd på den du
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller
kjj skrev:tackar tackar !
jag har beställt det här nu
cylinder:Hebo 70cc aluminium
fögasare:21mm dellorto blackedition
membran:malossi v15
insugsgummi: mk 21mm
lameller fjädrar:metrakit prorace
munstyckessats
har ett tk rör
och avstrypt cdi också
tack för alla tips jag fått väldigt tacksam !
mvh jonte !
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller