drev.christoffer_Derbi skrev:hej, jag ska köpa ett gianelli och en metrakit cdibox behöver jag något mer för att den ska gå bra?(jag har munstycke)
Går ju inte "bättre" för att du ändrar utväxlingen?MarcusRRX skrev:drev.christoffer_Derbi skrev:hej, jag ska köpa ett gianelli och en metrakit cdibox behöver jag något mer för att den ska gå bra?(jag har munstycke)
kan stämma min kompis moppe gjorde 90 med urpluggat orginalrör, sportluft, cdi bestyckning, 13/53Moddad skrev:Jo tjena! Bilmätaren visar självklart fel. Knappast över 85 med det därSendarn skrev:min gjorde ca 100 (uppmätt med bil) med 13/ 53 , cdi och mk thrower..munstycke och ett luftfilter
xtream 03 skrev:kan stämma min kompis moppe gjorde 90 med urpluggat orginalrör, sportluft, cdi bestyckning, 13/53Moddad skrev:Jo tjena! Bilmätaren visar självklart fel. Knappast över 85 med det därSendarn skrev:min gjorde ca 100 (uppmätt med bil) med 13/ 53 , cdi och mk thrower..munstycke och ett luftfilter
man räknar inte med medvindxtream 03 skrev:kan stämma min kompis moppe gjorde 90 med urpluggat orginalrör, sportluft, cdi bestyckning, 13/53Moddad skrev:Jo tjena! Bilmätaren visar självklart fel. Knappast över 85 med det därSendarn skrev:min gjorde ca 100 (uppmätt med bil) med 13/ 53 , cdi och mk thrower..munstycke och ett luftfilter
fråga inte mej det var inte jag som mätte hastigheten!meanzick skrev:man räknar inte med medvindxtream 03 skrev:kan stämma min kompis moppe gjorde 90 med urpluggat orginalrör, sportluft, cdi bestyckning, 13/53Moddad skrev: Jo tjena! Bilmätaren visar självklart fel. Knappast över 85 med det därde ska va plant å vindstilla.