Rabxorzz skrev:Idag va de något stördo som ringa te mig XD
Sa att han va från Norksa polisen, fattade inget, men tror han frågade om jag hade regskylt, och då sa jag nej, få frågade han varför inte, då sa jag för jag kände för de!
Sen sa jag att jag inte hade tid o la på XD
meanzick skrev:robert bor ju i skövde väll ?Henry skrev:Rabxorzz skrev: Är du i skara?
Haha, det kan du ge dig fan på att jag är
Hur visste du det btw? =O
verkar som att jag vann tävlingen om vem som satt uppe längst idag då![]()
![]()
hehe, de klart men de va inget vanligt hemmalan utan de var ett riktigt lan med hyrd lokal och massa skitRabxorzz skrev:Ofta du lanar nu då, när du har haft en hel vecka på dig XD
Hände mej me för några veckor sedan han fråga o skylten o jag ja att någon hadde pajjat den så den inte gick att använda sen la jag på. trodde först de var skämt sen kom de brev från snutenRabxorzz skrev:Idag va de något stördo som ringa te mig XD
Sa att han va från Norksa polisen, fattade inget, men tror han frågade om jag hade regskylt, och då sa jag nej, få frågade han varför inte, då sa jag för jag kände för de!
Sen sa jag att jag inte hade tid o la på XD
jappRabxorzz skrev:Lanet slut?
hahaha, wtf ? men robert han har väll en egentligenCh-racer skrev:Hände mej me för några veckor sedan han fråga o skylten o jag ja att någon hadde pajjat den så den inte gick att använda sen la jag på. trodde först de var skämt sen kom de brev från snutenRabxorzz skrev:Idag va de något stördo som ringa te mig XD
Sen sa jag att jag inte hade tid o la på XD![]()
Vad händer ikväll då??
Var bor du nånstan?:Omeanzick skrev:count me
Klaga inte! under RZ ( Kan här i Skövde ) så sov jag fan bara 3 timmar på 4 dygn pga min jävla "kompisar" väkte mig 24/7 -.-'meanzick skrev:jappRabxorzz skrev:Lanet slut?
ganska trött nu. sovit 7 timmar sen i torsdags
å ingen bra sömn tror jag inte de va. hårt betonggolv
menmen, bättre en inget alls.
hahaha, wtf ? men robert han har väll en egentligenCh-racer skrev:
Hände mej me för några veckor sedan han fråga o skylten o jag ja att någon hadde pajjat den så den inte gick att använda sen la jag på. trodde först de var skämt sen kom de brev från snuten![]()
Vad händer ikväll då??
Beta_rr04 skrev:Var bor du nånstan?:Omeanzick skrev:count me
o btw va filmen bra ReijuMrx?:P