Tyvärr är filmen ganska mörk. Inte vet jag varför.
Här kommer introt, fast har gjort om det nu så det är ännu bättre.
Men ungefär såhär kommer introt se ut.
[Youtube]http://www.youtube.com/watch?v=nUeDQikrTak[/Youtube]
Efter 1:30 typ, är det bara musik som jag inte orkat klippt till
*Host* Dålig kvalité, Mörk bild *Host*
/TobbaN
Senast redigerad av TobbaN den 2 november 2008, 12:03, redigerad totalt 3 gång.
Började jobba med introt till filmen nu, kommer nog vara cirka 1-2 minuter långt. men bra är det tycker jag Nu ska jag bara skaffa massa bra klipp att ha med
Edit:
SadulisteN skrev:Najs, du har samma blåa HUD som jag har =), Själv är man inget vidare på Vegas men After Effects är då en favorit
Har du också den ? =) Gillar verkligen den HUDen ^^
Har After effects jag med, men har inte testat det än. Ska nog göra det =)
Haha lätt Fan va nice det hade vart
Edit. Laddade ner en sån där converter, men det stod typ "need4video trail version" hela tiden. Får hitta nån annan :/
Edit. Laddade ner en sån där converter, men det stod typ "need4video trail version" hela tiden. Får hitta nån annan :/
Moddad? Hittar ingen converter som är gratis, och alla trail versioner "Water-markar" det står alltså reklam för deras hemsida på filmen hela tiden. Nån som kanske kan länka en converter ? Hade vart snällt Nu ska jag nog gå o lägga mig. Sov gott grabbar ^^
Satt en stund idag och greja lite med filmen. den kommer bli kanon, men jag går mest för redigering. Och inte skillsen i cs. Men den kommer väl vara klar snart
Mvh
Bredmar skrev:om man ska visa skill i cs, så ska man göra det i 1.6. source är för noobs som inte har känslan i lillfingret...
Okej, men nu är det såhär att jag orkar inte med 1.6 grafiken. Och jag kör inte seriöst längre. Men alla har sina åsikter, kör 1.6 du om du tycker det är roligare, men jag väljer source istället
Mvh
Bredmar skrev:om man ska visa skill i cs, så ska man göra det i 1.6. source är för noobs som inte har känslan i lillfingret...
Okej, men nu är det såhär att jag orkar inte med 1.6 grafiken. Och jag kör inte seriöst längre. Men alla har sina åsikter, kör 1.6 du om du tycker det är roligare, men jag väljer source istället
Mvh
de bredmar säger e faktiskt sant. 1.6 är svårare än source, men jag håller hlet med tobban. grafiken suger verkligen! sen så har ja också lagt av. elr spelar bara lite då å då. därför passar source ypperligt.
Hur kan ett Firstperson multiplayeronlinespel vara svårare än ett annat? Borde vara helt baserat på vilka man möter?
Men, fler kända CS-Spelare lirar 1,6 dock föredrar jag source själv
Moddad skrev:Hur kan ett Firstperson multiplayeronlinespel vara svårare än ett annat? Borde vara helt baserat på vilka man möter?
just därför känslan med vapnena är helt olika. i source e de lättare å aima och träffarna tar mer skada.
Moddad skrev:Hur kan ett Firstperson multiplayeronlinespel vara svårare än ett annat? Borde vara helt baserat på vilka man möter?
just därför känslan med vapnena är helt olika. i source e de lättare å aima och träffarna tar mer skada.
Då ska du bara se filmen. Blev bra tycker jag ^^ Har dock 2 minuter kvar typ att fylla upp av den. Men det blir klart på nåra dar ^^
Edit: Nepp, så bra är jag inte. Är typ low+/mid- skillad som bäst.