MRX_Stefan skrev:HAHAHHAHAHAHHA, finns många roliga människor på detta forumet, vissa kan mer, vissa kan MKT MINDRE , iaf... Det är inte glädjemätare på ALLA moppar XD HAHHAHA , finns säkert ngn moppe som mäter EXAKT
Ett exempel är de äldre Yamaha DT mopederna... min kompis dt går i 96 km/h på mätarn och 95,6 km/h med gpsen!
Bredmar skrev:Tror jag säkert, om vi nu ska skryta så kör du säkert runt med en trimmad Derbi, och jag kör runt med en trimmad BMW...
MRX_Stefan skrev:HAHAHHAHAHAHHA, finns många roliga människor på detta forumet, vissa kan mer, vissa kan MKT MINDRE , iaf... Det är inte glädjemätare på ALLA moppar XD HAHHAHA , finns säkert ngn moppe som mäter EXAKT
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
DerbiSM skrev:okej men jag ska mäta upp den me bil idag!(min mätare är nog en "glädjemätare") går den mer än 52km/h får jag ta o strypa ner den LITE..men jag tror nog den gör runt 50 ärliga km/h tack för hjälpen allihop!