sen försökte jag men en annan

luddemuregard skrev:Du får åka och köpa en nya avdragare ! Och göra allt försiktigt sen lite mer styrka i när du ska dra ! Vet inte hur fan du gjorde för att ha sönder den för det går ju typ inte ha sönder en sån
om avdragern kom ut har du inte gott gängknas nu då?martin skrev:luddemuregard skrev:Du får åka och köpa en nya avdragare ! Och göra allt försiktigt sen lite mer styrka i när du ska dra ! Vet inte hur fan du gjorde för att ha sönder den för det går ju typ inte ha sönder en sån
men det e ju det som e så sjukt jag skruvade in den så långt det gick sen skruvade jag in den "lilla" skruveno när det tog stopp tog jag i mer o det hände inget sen tojag i mer då kom avdragaren ut i stället![]()
![]()
Gängorna finns som tur e kvar i svänghjulet ska testa o skaffa en ny avdragare...peil_ts skrev:om avdrager kom ut har du inte gott gängknas nu då?martin skrev:luddemuregard skrev:Du får åka och köpa en nya avdragare ! Och göra allt försiktigt sen lite mer styrka i när du ska dra ! Vet inte hur fan du gjorde för att ha sönder den för det går ju typ inte ha sönder en sån
men det e ju det som e så sjukt jag skruvade in den så långt det gick sen skruvade jag in den "lilla" skruveno när det tog stopp tog jag i mer o det hände inget sen tojag i mer då kom avdragaren ut i stället![]()
![]()