Black Rider är nu igång

Information om sajten, meddelanden från redaktionen m.m.
Användarens profilbild
MarcusAndersson
King of the street
Kontakt:

Inlägg av MarcusAndersson »

meanzick skrev:
MarcusRRX skrev:Dom använder proxy !

Och ska där efter bannas och elimineras från tävlingen.

men jag fuskar med enligt rabb-kex ..

haha .

Så jag vädjar till jonas att kolla upp mig !

mvh
men du har väll oxå massa polare som röstar :P klart de är okej med några men jag tycker inte man ska kunna göra massa nya acc just nu. (:
Javisst har jag massa polare som röstat men inte fan använder jag proxy som jag misstänks för.
Bild
KLICKA PÅ BILDEN
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

MarcusRRX skrev:
meanzick skrev:
MarcusRRX skrev:Dom använder proxy !

Och ska där efter bannas och elimineras från tävlingen.

men jag fuskar med enligt rabb-kex ..

haha .

Så jag vädjar till jonas att kolla upp mig !

mvh
men du har väll oxå massa polare som röstar :P klart de är okej med några men jag tycker inte man ska kunna göra massa nya acc just nu. (:
Javisst har jag massa polare som röstat men inte fan använder jag proxy som jag misstänks för.
de e bra. =) <3
Nyxorzz
Användarens profilbild
volvo_adde
Gasres

Inlägg av volvo_adde »

kan det inte va möjligt för dom som fuskar att dom ändrar ip hela tiden så man inte kan se att dom fuskar?
Volvo Volvo gammal jävla Volvo
Användarens profilbild
MarcusAndersson
King of the street
Kontakt:

volvo_adde skrev:kan det inte va möjligt för dom som fuskar att dom ändrar ip hela tiden så man inte kan se att dom fuskar?
Det är just det som kallas proxy ..
Men om man är datakunnig så ser man villka som använder proxy och villka som inte gör det eller hur moddad&rabbroxxx.
Bild
KLICKA PÅ BILDEN
Användarens profilbild
volvo_adde
Gasres

Inlägg av volvo_adde »

MarcusRRX skrev:
volvo_adde skrev:kan det inte va möjligt för dom som fuskar att dom ändrar ip hela tiden så man inte kan se att dom fuskar?
Det är just det som kallas proxy ..
Men om man är datakunnig så ser man villka som använder proxy och villka som inte gör det eller hur moddad&rabbroxxx.
okej håller inte på med så mycket sånt med data XD :D
Volvo Volvo gammal jävla Volvo
MRX_Stefan
Avstängd

Inlägg av MRX_Stefan »

Detta har ni läst eller ?

"Angående moderatorerna
Moderatorer kommer att få delta i tävlingen! Ni påstår att dom skulle få fler röster bara för dom syns mest på sajten? Den här tävlingen handlar inte om popularitet utan hur man marknadsför sig själv. Det är helt upp till var och en att fixa röster. Om det skulle vara så att ni får en kompis att bli medlem på sidan för att rösta på er så skulle ju inte han rösta på t.ex. Kong bara för att han syns mer i forumet? Alla har samma förutsättningar att vinna, det handlar bara som sagt om att marknadsföra sig själv! "

KALAS! Min kompis är anton, han tjöter 24/7 om sina jävla röster och att folk ska rösta på honom. Han har sagt hur man bli medlem och gjort en mall och skickat ut till och med, handlar ju om att "Marknadsföra sig själv" som sagt.

Och varför tror ni dom skapar denna tävlingen? Jo , dom vill ju att nytt folk ska bli medlemmar och se alla sponsorer osv, så folk köper av dom!

Annars, vem fan skulle lotta ut en Splitter ny moppe och inte tjäna på det?

Och, han som ligger först nu, "marcus" , han tror jag inte så himla mkt på, han får ju 90röster på 30min. Det är väl lite väl misstänksamt när ingen röstar på honom under dagen? Det gör folk iaf på anton, och kan säga att han går 100% efter regler och fuskar inte!

tack för mig!
olivoor
Elmoped

Inlägg av olivoor »

piss tråkigt att marcus karlsson fick ca150 röster inatt..
Användarens profilbild
Bredmar
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Bredmar »

JAAA! Ja tycker att antingen oliver ska vinna eller så ska jag de! :D Blir ju bättre om det är någon som förtjänar priset, vinner!
Bredmar skrev:Tror jag säkert, om vi nu ska skryta så kör du säkert runt med en trimmad Derbi, och jag kör runt med en trimmad BMW...
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator

Inlägg av Moddad »

Och hur avgör man vem som förtjänar priset?
Det går ut på att på ärlig väg samla flest röster så, borde ju helt enkelt vara den som jobbar mest, eller har jag fel?

På vilket sätt skulle du förtjäna det mer än någon annan som arbetar lika hårt?

Svårt att säga, eller hur? Så återigen, använd era presentationer till att marknadsföra er på detta forum. Andra forum är det fritt att göra som ni vill
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

olivoor skrev:piss tråkigt att marcus karlsson fick ca150 röster inatt..
jaa, de går snabbt för han... :roll:
Nyxorzz
Användarens profilbild
MarcusAndersson
King of the street
Kontakt:

Alla väntar på svar från jonas.
Bild
KLICKA PÅ BILDEN
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

MarcusRRX skrev:Alla väntar på svar från jonas.
verkar ju inte som ngn här röstat på marcus karlsson iaf.
Tillhör mille!
Användarens profilbild
perre92
GHOSTRIDER

Inlägg av perre92 »

ja fan, jag tittade på han som ligger 2a, anton elle va han heter han ökade nu flera röster på ca: 3 sekunder! De luktar fusk!
tomt
Användarens profilbild
meanzick
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

perre92 skrev:ja fan, jag tittade på han som ligger 2a, anton elle va han heter han ökade nu flera röster på ca: 3 sekunder! De luktar fusk!
det stinker fusk. :wink:
Tillhör mille!
Användarens profilbild
perre92
GHOSTRIDER

Inlägg av perre92 »

meanzick skrev:
perre92 skrev:ja fan, jag tittade på han som ligger 2a, anton elle va han heter han ökade nu flera röster på ca: 3 sekunder! De luktar fusk!
ja fan nu ökade han med 30 röster på ja sen jag skrev sista inlägget här! fan ta bort den jäveln!
tomt
Användarens profilbild
meanzick
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

perre92 skrev:
meanzick skrev:
ja fan nu ökade han med 30 röster på ja sen jag skrev sista inlägget här! fan ta bort den jäveln!
skulle inte tro att han har 30 polare som loggar in och röstar samtidigt :evil:
Tillhör mille!
MRX_Stefan
Avstängd

Inlägg av MRX_Stefan »

du vet, anton fuskar ínte, joo han sitter just nu och säger till alla. han är min granne. seriöst jag vet att han inte fuskar.. ni kan ju titta vart alla IP kommer ifrån och han är rätt känd härifrån, så jo, han behöver ju bara ha 10vänner som har konton här och be dom rösta vid 12 slaget så får han ju 10 röster tex,

seriöst bevisa att han fuskar, och sen kanske de e andra som röstar på honom? och vid 12 slaget röstar alla, sluta anklaga folk för att ni inte har några vänner, jag har röstat på honom idag, och alla mina vänner, jag har hjälpt honom så att folk ska fixa konton här,

IMPOSSIBLE IS NOTHING!
Användarens profilbild
meanzick
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

MRX_Stefan skrev:du vet, anton fuskar ínte, joo han sitter just nu och säger till alla. han är min granne. seriöst jag vet att han inte fuskar.. ni kan ju titta vart alla IP kommer ifrån och han är rätt känd härifrån, så jo, han behöver ju bara ha 10vänner som har konton här och be dom rösta vid 12 slaget så får han ju 10 röster tex,

seriöst bevisa att han fuskar, och sen kanske de e andra som röstar på honom? och vid 12 slaget röstar alla, sluta anklaga folk för att ni inte har några vänner, jag har röstat på honom idag, och alla mina vänner, jag har hjälpt honom så att folk ska fixa konton här,

IMPOSSIBLE IS NOTHING!
men hur får han 30 styckna att rösta på 5 min. ? bullshit
Tillhör mille!
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

meanzick skrev:
MRX_Stefan skrev:du vet, anton fuskar ínte, joo han sitter just nu och säger till alla. han är min granne. seriöst jag vet att han inte fuskar.. ni kan ju titta vart alla IP kommer ifrån och han är rätt känd härifrån, så jo, han behöver ju bara ha 10vänner som har konton här och be dom rösta vid 12 slaget så får han ju 10 röster tex,

IMPOSSIBLE IS NOTHING!

hahah

ofta ALLA hans vänner tänker "aaufan nu ska vi rösta igen" PRECIS vid tolvslaget xD

vipps! så får 30 röster på några minuter..dundetrolleri jöh:)
Nyxorzz
Användarens profilbild
meanzick
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

ReijuMrx skrev:
meanzick skrev:

IMPOSSIBLE IS NOTHING!

hahah

ofta ALLA hans vänner tänker "aaufan nu ska vi rösta igen" PRECIS vid tolvslaget xD

bara dumt att ens försöka med den värdelösa lögnen. :wink:
Senast redigerad av meanzick den 26 oktober 2008, 00:06, redigerad totalt 1 gånger.
Tillhör mille!
MRX_Stefan
Avstängd

Inlägg av MRX_Stefan »

[quote="ReijuMrx"][quote="meanzick"][quote="MRX_Stefan"]du vet, anton fuskar ínte, joo han sitter just nu och säger till alla. han är min granne. seriöst jag vet att han inte fuskar.. ni kan ju titta vart alla IP kommer ifrån och han är rätt känd härifrån, så jo, han behöver ju bara ha 10vänner som har konton här och be dom rösta vid 12 slaget så får han ju 10 röster tex,

IMPOSSIBLE IS NOTHING![/quote]

men hur får han 30 styckna att rösta på 5 min. ? bullshit[/quote]

hahah

vipps! så får 30 röster på några minuter..dundetrolleri jöh:)[/quote] Jag har sagt till alla på min MSN kontakt lista att rösta nu, och han har gjort på sin, klart som fan dom ställer upp? Dom flesta har ju inget annat för sig nu vid denna tiden heller om dom är inne på msn! Skärp er, 30st röster på 5min för att det är MÅNGA som röstar på honom, fatta de!
Användarens profilbild
meanzick
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

MRX_Stefan skrev:
ReijuMrx skrev:
meanzick skrev: men hur får han 30 styckna att rösta på 5 min. ? bullshit

hahah

Jag har sagt till alla på min MSN kontakt lista att rösta nu, och han har gjort på sin, klart som fan dom ställer upp? Dom flesta har ju inget annat för sig nu vid denna tiden heller om dom är inne på msn! Skärp er, 30st röster på 5min för att det är MÅNGA som röstar på honom, fatta de!
tror du inte vi andra har de med eller ? så lätt är de inte.
Tillhör mille!
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

meanzick skrev:
MRX_Stefan skrev:
ReijuMrx skrev:
hahah

Jag har sagt till alla på min MSN kontakt lista att rösta nu, och han har gjort på sin, klart som fan dom ställer upp? Dom flesta har ju inget annat för sig nu vid denna tiden heller om dom är inne på msn! Skärp er, 30st röster på 5min för att det är MÅNGA som röstar på honom, fatta de!
han måste ha sveriges villigaste vänner! :lol:

de flesta andra lär väl säga "neej, jag orkar inte" när klockan är så mycket jö :?
Nyxorzz
MRX_Stefan
Avstängd

Inlägg av MRX_Stefan »

[quote="meanzick"][quote="MRX_Stefan"][quote="ReijuMrx"][quote="meanzick"][quote="MRX_Stefan"]du vet, anton fuskar ínte, joo han sitter just nu och säger till alla. han är min granne. seriöst jag vet att han inte fuskar.. ni kan ju titta vart alla IP kommer ifrån och han är rätt känd härifrån, så jo, han behöver ju bara ha 10vänner som har konton här och be dom rösta vid 12 slaget så får han ju 10 röster tex,

hahah

vipps! så får 30 röster på några minuter..dundetrolleri jöh:)[/quote] Jag har sagt till alla på min MSN kontakt lista att rösta nu, och han har gjort på sin, klart som fan dom ställer upp? Dom flesta har ju inget annat för sig nu vid denna tiden heller om dom är inne på msn! Skärp er, 30st röster på 5min för att det är MÅNGA som röstar på honom, fatta de![/quote]

tror du inte vi andra har de med eller ? så lätt är de inte.[/quote] Du har inte sett att han får röster hela tiden under dagen eller? Bara för att jag och sitter och tjötar hål i huvudet på folk att dom ska rösta. Den personen som sköter de hela kan ju titta vart IP loggarna kommer ifrån, dom kan ju se att alla är äkta och kommer ifrån samhället jag bor.
Användarens profilbild
meanzick
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

MRX_Stefan skrev:
meanzick skrev:
MRX_Stefan skrev: Jag har sagt till alla på min MSN kontakt lista att rösta nu, och han har gjort på sin, klart som fan dom ställer upp? Dom flesta har ju inget annat för sig nu vid denna tiden heller om dom är inne på msn! Skärp er, 30st röster på 5min för att det är MÅNGA som röstar på honom, fatta de!
Du har inte sett att han får röster hela tiden under dagen eller? Bara för att jag och sitter och tjötar hål i huvudet på folk att dom ska rösta. Den personen som sköter de hela kan ju titta vart IP loggarna kommer ifrån, dom kan ju se att alla är äkta och kommer ifrån samhället jag bor.
det är väll just de dom inte kan om han använder proxxy ?
Tillhör mille!
Dracen
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Dracen »

meanzick skrev:
MRX_Stefan skrev:
meanzick skrev: tror du inte vi andra har de med eller ? så lätt är de inte.
Du har inte sett att han får röster hela tiden under dagen eller? Bara för att jag och sitter och tjötar hål i huvudet på folk att dom ska rösta. Den personen som sköter de hela kan ju titta vart IP loggarna kommer ifrån, dom kan ju se att alla är äkta och kommer ifrån samhället jag bor.
Jorå det ska gå och se vart ip adressen kommer ifrån, och alla proxy servrar har ip i kina, japan, usa, thailand, irak och fan över hela världen.
Användarens profilbild
meanzick
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

Dracen skrev:
meanzick skrev:
MRX_Stefan skrev: Du har inte sett att han får röster hela tiden under dagen eller? Bara för att jag och sitter och tjötar hål i huvudet på folk att dom ska rösta. Den personen som sköter de hela kan ju titta vart IP loggarna kommer ifrån, dom kan ju se att alla är äkta och kommer ifrån samhället jag bor.
Jorå det ska gå och se vart ip adressen kommer ifrån, och alla proxy servrar har ip i kina, japan, usa, thailand, irak och fan över hela världen.
jo, men står de hans riktiga eller ngn jävla ip adress ifrån kina ? :D jag kan inte sånt där nämligen. :wink:
Tillhör mille!
MRX_Stefan
Avstängd

Inlägg av MRX_Stefan »

[quote="meanzick"][quote="Dracen"][quote="meanzick"][quote="MRX_Stefan"][quote="meanzick"][quote="MRX_Stefan"][quote="ReijuMrx"][quote="meanzick"][quote="MRX_Stefan"]du vet, anton fuskar ínte, joo han sitter just nu och säger till alla. han är min granne. seriöst jag vet att han inte fuskar.. ni kan ju titta vart alla IP kommer ifrån och han är rätt känd härifrån, så jo, han behöver ju bara ha 10vänner som har konton här och be dom rösta vid 12 slaget så får han ju 10 röster tex,

hahah

vipps! så får 30 röster på några minuter..dundetrolleri jöh:)[/quote] Jag har sagt till alla på min MSN kontakt lista att rösta nu, och han har gjort på sin, klart som fan dom ställer upp? Dom flesta har ju inget annat för sig nu vid denna tiden heller om dom är inne på msn! Skärp er, 30st röster på 5min för att det är MÅNGA som röstar på honom, fatta de![/quote]

tror du inte vi andra har de med eller ? så lätt är de inte.[/quote] Du har inte sett att han får röster hela tiden under dagen eller? Bara för att jag och sitter och tjötar hål i huvudet på folk att dom ska rösta. Den personen som sköter de hela kan ju titta vart IP loggarna kommer ifrån, dom kan ju se att alla är äkta och kommer ifrån samhället jag bor.[/quote]

det är väll just de dom inte kan om han använder proxxy ?[/quote]

Jorå det ska gå och se vart ip adressen kommer ifrån, och alla proxy servrar har ip i kina, japan, usa, thailand, irak och fan över hela världen.[/quote]

jo, men står de hans riktiga eller ngn jävla ip adress ifrån kina ? :D jag kan inte sånt där nämligen. :wink:[/quote] Alla antons IP kommer ifrån sverige, 100%
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator

Inlägg av Moddad »

Det finns svenska proxys och sätt att ändra sin egen IP marginellt.
Användarens profilbild
MarcusAndersson
King of the street
Kontakt:

MRX_Stefan skrev:
meanzick skrev:
Dracen skrev: Jorå det ska gå och se vart ip adressen kommer ifrån, och alla proxy servrar har ip i kina, japan, usa, thailand, irak och fan över hela världen.
jo, men står de hans riktiga eller ngn jävla ip adress ifrån kina ? :D jag kan inte sånt där nämligen. :wink:
Alla antons IP kommer ifrån sverige, 100%
finns svensk proxy med..

Jonas kommer röja bort fuskarna så fort han ser detta :d
Bild
KLICKA PÅ BILDEN
Användarens profilbild
redbullrose
Elmoped

Inlägg av redbullrose »

Jag som inte äns är med i Blackrider reagerar ju tom, Marcus Karlson fick 25 röster mellan kl 01.30 och 02.30 inatt medan alla andra stod stilla, inte troligt. STINKER FUSK! :evil:
Och ingen av dem har väll ens försökt försvara sig personligen?
Användarens profilbild
MarcusAndersson
King of the street
Kontakt:

redbullrose skrev:Jag som inte äns är med i Blackrider reagerar ju tom, Marcus Karlson fick 25 röster mellan kl 01.30 och 02.30 inatt medan alla andra stod stilla, inte troligt. STINKER FUSK! :evil:
Nej för dom är rädda vi ska kolla deras loggar om dom skriver 8)
Bild
KLICKA PÅ BILDEN
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

MarcusRRX skrev:
redbullrose skrev:Jag som inte äns är med i Blackrider reagerar ju tom, Marcus Karlson fick 25 röster mellan kl 01.30 och 02.30 inatt medan alla andra stod stilla, inte troligt. STINKER FUSK! :evil:
Nej för dom är rädda vi ska kolla deras loggar om dom skriver 8)
var också inne den tiden :wink:

värst vad röster det ramlade in under den timmen!
Nyxorzz
MRX_Stefan
Avstängd

Inlägg av MRX_Stefan »

[quote="ReijuMrx"][quote="MarcusRRX"][quote="redbullrose"]Jag som inte äns är med i Blackrider reagerar ju tom, Marcus Karlson fick 25 röster mellan kl 01.30 och 02.30 inatt medan alla andra stod stilla, inte troligt. STINKER FUSK! :evil:
Och ingen av dem har väll ens försökt försvara sig personligen?[/quote]

Nej för dom är rädda vi ska kolla deras loggar om dom skriver 8)[/quote]

värst vad röster det ramlade in under den timmen![/quote]Konstigt? Alla kan ju rösta igen då, jag har gett er en massa tips på hur jag och anton gör, ni får skylla er själv eller förbli avundsjuka som jag sa i den översta "posten" på denna sidan (2)

"Alla har samma förutsättningar att vinna, det handlar bara som sagt om att marknadsföra sig själv! " ... Ni får väl tjöta på era kompisar, tjejer röstar helst! Iaf för mig. (: Dom hjälper alltid :)
Användarens profilbild
meanzick
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

MRX_Stefan skrev:
ReijuMrx skrev:
MarcusRRX skrev: Nej för dom är rädda vi ska kolla deras loggar om dom skriver 8)

värst vad röster det ramlade in under den timmen!
Konstigt? Alla kan ju rösta igen då, jag har gett er en massa tips på hur jag och anton gör, ni får skylla er själv eller förbli avundsjuka som jag sa i den översta "posten" på denna sidan (2)

"Alla har samma förutsättningar att vinna, det handlar bara som sagt om att marknadsföra sig själv! " ... Ni får väl tjöta på era kompisar, tjejer röstar helst! Iaf för mig. (: Dom hjälper alltid :)
du är väll för fan inte ens med.
Tillhör mille!
Skriv svar