[quote="meanzick"][quote="Dracen"][quote="meanzick"][quote="MRX_Stefan"][quote="meanzick"][quote="MRX_Stefan"][quote="ReijuMrx"][quote="meanzick"][quote="MRX_Stefan"]du vet, anton fuskar ínte, joo han sitter just nu och säger till alla. han är min granne. seriöst jag vet att han inte fuskar.. ni kan ju titta vart alla IP kommer ifrån och han är rätt känd härifrån, så jo, han behöver ju bara ha 10vänner som har konton här och be dom rösta vid 12 slaget så får han ju 10 röster tex,
seriöst bevisa att han fuskar, och sen kanske de e andra som röstar på honom? och vid 12 slaget röstar alla, sluta anklaga folk för att ni inte har några vänner, jag har röstat på honom idag, och alla mina vänner, jag har hjälpt honom så att folk ska fixa konton här,
IMPOSSIBLE IS NOTHING![/quote]
men hur får han 30 styckna att rösta på 5 min. ? bullshit[/quote]
hahah
ofta ALLA hans vänner tänker "aaufan nu ska vi rösta igen" PRECIS vid tolvslaget xD
vipps! så får 30 röster på några minuter..dundetrolleri jöh:)[/quote] Jag har sagt till alla på min MSN kontakt lista att rösta nu, och han har gjort på sin, klart som fan dom ställer upp? Dom flesta har ju inget annat för sig nu vid denna tiden heller om dom är inne på msn! Skärp er, 30st röster på 5min för att det är MÅNGA som röstar på honom, fatta de![/quote]
tror du inte vi andra har de med eller ? så lätt är de inte.[/quote] Du har inte sett att han får röster hela tiden under dagen eller? Bara för att jag och sitter och tjötar hål i huvudet på folk att dom ska rösta. Den personen som sköter de hela kan ju titta vart IP loggarna kommer ifrån, dom kan ju se att alla är äkta och kommer ifrån samhället jag bor.[/quote]
det är väll just de dom inte kan om han använder proxxy ?[/quote]
Jorå det ska gå och se vart ip adressen kommer ifrån, och alla proxy servrar har ip i kina, japan, usa, thailand, irak och fan över hela världen.[/quote]
jo, men står de hans riktiga eller ngn jävla ip adress ifrån kina ?

jag kan inte sånt där nämligen.

[/quote] Alla antons IP kommer ifrån sverige, 100%