en kille jag känner på skolan har en beta och ett zx rör och han har inte bytt munstycke betyder det att det går att köra utan att byta munstycke för doppler s3r
Jag snor tråden lite. Jag har köpt ett stage 6 pro replica effektrör men den går bara bra 20 sek sen går den kanske bara i 30, men i nedförs backar går den i cirka 90 för då får den effekten. Innan jag bytte toppade den cirka 80. Hur många storlekar ska jag gå upp i munnstycke? Obs sitter inte ett luftfilter på heller, är en burk. ska byta den oxå.Tacksam för svar =)
om man bara har effekt rör och kanske lite avstrypt måste man ta bort olije tanken och blanda bensin me olja?? och måste man buta munstycke om man kapar blindröret och blir farten ökad om jag kapar den??
aeroxforeal skrev:om man bara har effekt rör och kanske lite avstrypt måste man ta bort olije tanken och blanda bensin me olja?? och måste man buta munstycke om man kapar blindröret och blir farten ökad om jag kapar den??
Nej och ja, du måste nog byta upp dig en eller två storlekar i munstycke.
//Holma
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information