HAHAHAH, så sant:DWeckis skrev:Sorry boys...
Hade gärna stannat på detta forum ett tag till.
Mne pga att vår kära moderator HENRY e släckt med satan å Hitler så kommer jag att byta till en mer seriöst forum...
hahahaDracen skrev:HAHAHAH, så sant:DWeckis skrev:Sorry boys...
Mne pga att vår kära moderator HENRY e släckt med satan å Hitler så kommer jag att byta till en mer seriöst forum...
Fan va tråkigt säger ja.Dracen skrev:HAHAHAH, så sant:DWeckis skrev:Sorry boys...
men du är inte go nu i af som gör så därWeckis skrev:Men återkommer den dagen Henry e borta som moderator eller att han taggar ner sig en aning med sin attityd...
Eller en ursäkt i en tråd.
Att inte ni andra moderatorer reagerar på vad HAN skriver å gör, bara ett jävla hackande från henry. På ALLA om allt å sen lipar han när han får lite munhugg..
Easy come, easy go![]()
Ha det bra grabbar och tackar för alla trevliga goa uppskattade komplimanger. Hoppas att jag även hjälpt någon med mina svar..
NI E FÖR GOA...
aa förstår digWeckis skrev:Nä, vet... Tycker själv att det e tråkigt, men e så less på att se folk bli bannade å nertrackade av en person..Och inget görs åt det..
Finns ju trevligare forum där man kan "tjööta" utan att det blir en massa polis fasoner. Tycker forumet här har blitt lite av gAmla CCCP
hyosungsf50 skrev:jaja nu får man följa ditt projekt på mnf istället xD där så hålls projekten i liv iaf
ja fan börjar tröttna jag med!Weckis skrev:Men återkommer den dagen Henry e borta som moderator eller att han taggar ner sig en aning med sin attityd...
Eller en ursäkt i en tråd.
Att inte ni andra moderatorer reagerar på vad HAN skriver å gör, bara ett jävla hackande från henry. På ALLA om allt å sen lipar han när han får lite munhugg..
Easy come, easy go![]()
Ha det bra grabbar och tackar för alla trevliga goa uppskattade komplimanger. Hoppas att jag även hjälpt någon med mina svar..
NI E FÖR GOA...
kom tillbaks (: henry är mycke bättre om du syftar på honomWeckis skrev:Finns ev ett par till som man kan besöka. Men hoppas att dom får irdning på stället här inom en snar framtid. Annars kommer det gå åt HE...
Men kanske dyker jag upp en dag med mitt project igen, upp till vissa...
Hahahaha...Dracen skrev:Nej, finns fortfarande grov skada i huvet på ungen!ReijuMrx skrev:tycker dock henry blivit bättre på den fronten!
ingen som håller med?..
Weckis skrev:Hahahaha...Dracen skrev:Nej, finns fortfarande grov skada i huvet på ungen!ReijuMrx skrev:tycker dock henry blivit bättre på den fronten!
ingen som håller med?..
Han e ju så smart så han ställer till ett jävla rabalder å sen raderar han sina inlägg... Moget![]()
Får väl se om man lägger upp projektet en dag igen... Men inte som det ser ut nu..