Kan lägga upp en bild på den.

Den är ganska fin och så, och tänker nog göra iordning den, Lägger isåfall upp den i projekt delen då

Men kom med förslag på¨strypningar som finns på en sån här maskin är ni snälla

Mvh TobbaN
Okej, tack. Ska ta en titt ^^Daanne skrev:www.superbilligt.se säljer trim till minimotos och de ska passa till dem flesta. Köp ett XXL Trimrör och Cylinderkitet så ska den gå prima!
Det är en sporthoj modell, 49cc, 2takt.mikkelus skrev:om du säger märke modell cc och namn på motorn om det e 4 elr 2 takt så kan vi hjälpa dig men eftersom det finns 1000 olika e dett svårt just nuTobbaN skrev:Okej, vet du någon sida man kan köpa trim som passar såna ?Derbi_senda00 skrev:finns inga strypningar. endast köpe trim
Mvh
okej men då ska jag se vad jag kan hittaTobbaN skrev:Det är en sporthoj modell, 49cc, 2takt.mikkelus skrev:om du säger märke modell cc och namn på motorn om det e 4 elr 2 takt så kan vi hjälpa dig men eftersom det finns 1000 olika e dett svårt just nuTobbaN skrev: Okej, vet du någon sida man kan köpa trim som passar såna ?
Mvh
Edit: Vet inte vad för märke.
Var inne på doms sida nyss och kollade ^^ Dom gör skäl till sitt namn iallafallmikkelus skrev:okej men då ska jag se vad jag kan hittaTobbaN skrev:Det är en sporthoj modell, 49cc, 2takt.mikkelus skrev: om du säger märke modell cc och namn på motorn om det e 4 elr 2 takt så kan vi hjälpa dig men eftersom det finns 1000 olika e dett svårt just nu
Edit: Vet inte vad för märke.
annons på blocket med xxl trim http://www.blocket.se/vi/15521235.htm?ca=9_s
+ en billig trimsats för 1k http://www.mds.se/?Link=http%3A//www.md ... Id%3D27967
ta med den till tandläkaren och be att få låna deras borr bara (:TobbaN skrev:Okej, men portning: Vad ska jag ha för verktyg ? Man gör väl mer utrymme om man säger så(kass på att förklara) inne i cylindern eller `?KoNG skrev:Porta lite smått och sedan finns det sidor som 24moto, birka osv
Mvh
www.motosweden.se eller swedenmoto.seTobbaN skrev:Okej, vet du någon sida man kan köpa trim som passar såna ?Derbi_senda00 skrev:finns inga strypningar. endast köpe trim
Mvh
Haha du är jävligt smart.meanzick skrev:ta med den till tandläkaren och be att få låna deras borr bara (:TobbaN skrev:Okej, men portning: Vad ska jag ha för verktyg ? Man gör väl mer utrymme om man säger så(kass på att förklara) inne i cylindern eller `?KoNG skrev:Porta lite smått och sedan finns det sidor som 24moto, birka osv
Mvh
meanzick skrev:ta med den till tandläkaren och be att få låna deras borr bara (:TobbaN skrev:Okej, men portning: Vad ska jag ha för verktyg ? Man gör väl mer utrymme om man säger så(kass på att förklara) inne i cylindern eller `?KoNG skrev:Porta lite smått och sedan finns det sidor som 24moto, birka osv
Mvh
till en sån liten maskin räcker det med en fil eller ngt annat försiktigtTobbaN skrev:meanzick skrev:ta med den till tandläkaren och be att få låna deras borr bara (:TobbaN skrev: Okej, men portning: Vad ska jag ha för verktyg ? Man gör väl mer utrymme om man säger så(kass på att förklara) inne i cylindern eller `?
Mvh
Varfan får du allt ifrån ?Så jävla bra.