Kan ej logga in här på min dator, man skriver i uppgifterna och sen så kommer man till startsidan
Har skickat pm om detta till dom som styr sidan, men ej fått svar
Måste vara en bugg eller liknande?
Mvh
Hänt samma sak för mig tidigare , men vänta bara lite så ska det väl lösas sig inom kort.Mustang skrev:Hej!
Kan ej logga in här på min dator, man skriver i uppgifterna och sen så kommer man till startsidandet står inget om fel andvändaruppgifter eller så..
Har skickat pm om detta till dom som styr sidan, men ej fått svarså hoppas att jag får svar här nu..
Mvh
har hänt samma för mig några gånger!Mustang skrev:Hej!
Kan ej logga in här på min dator, man skriver i uppgifterna och sen så kommer man till startsidandet står inget om fel andvändaruppgifter eller så..
Har skickat pm om detta till dom som styr sidan, men ej fått svarså hoppas att jag får svar här nu..
Mvh
han har förmodligen kunnat logga in nu! detta kanske hände tidigare under dagen !Henry skrev:Du kan inte logga in?
Men du kan skriva i tråden?
Och till såna som dig, posthunters, hatar sådana.Henry skrev:Du kan inte logga in?
Men du kan skriva i tråden?
Hahaha, vart ligger ditt problem?Mustang skrev: Och till såna som dig, posthunters, hatar sådana.
Har du inget vettigt att skriva så skriv inteVarför skulle ja annars startat denhär tråden?