edit: inte idag heller ? (: alla är ju sömntutor här på tsr

edit2: ikväll får ingen svika mej, har vart själv här flera dagar nu

kör inte du runt på sendan längre ? såg trimmet på blocket ocksåHenry skrev:meanzick skrev:vad blev de för siffror då ?Moddad skrev:Innebandymatch, gick piss storspö, fråga inte siffror.
Kört en del fiddy, försöker lära mig cirklar
Kollat TV och svarat på en del grejor på TSRhåller alla här på tsr dra runt på bakhjulet på dagarna ?
Under moppetiden, ja!
sooftkotti skrev:jag har slappat:) var hos farmor&farfar en sväng med
haha skön snubbe ;P gillar såna som hanmeanzick skrev:sooftkotti skrev:jag har slappat:) var hos farmor&farfar en sväng med
jag och några polare träffade världens skönaste gubbe som verkligen kunde allt
vi satt och snackade om trim på en pizzeria å då la han sig i lite granna och började snacka om sina gamla barndoms minnen och snut jakter
Alla moppar å motorcyklar han hade haft och hans polare hade ks50 med 100cc
sen hade han även en 1100cc mc är han blev äldre som gick i 200 sa han så med den kunde han dra både snuten och helikoptern eftersom helikoptern bara gick i 180 på den tiden ^^
efter de börja han snacka om wow ocksåhan hade 3 st 70 och hade lirat sen de kom ut typ och va med i en av dom första guilderna. hade raidat bt och allt
å han var minst 45.
skön snubbemeanzick skrev:sooftkotti skrev:jag har slappat:) var hos farmor&farfar en sväng med
jag och några polare träffade världens skönaste gubbe som verkligen kunde allt
vi satt och snackade om trim på en pizzeria å då la han sig i lite granna och började snacka om sina gamla barndoms minnen och snut jakter
Alla moppar å motorcyklar han hade haft och hans polare hade ks50 med 100cc
sen hade han även en 1100cc mc är han blev äldre som gick i 200 sa han så med den kunde han dra både snuten och helikoptern eftersom helikoptern bara gick i 180 på den tiden ^^
efter de börja han snacka om wow ocksåhan hade 3 st 70 och hade lirat sen de kom ut typ och va med i en av dom första guilderna. hade raidat bt och allt
å han var minst 45.