okej ... tackModdad skrev:Nej du behöver absolut inte byta till race tändning.
Moddad skrev:Yasuni R ska funka bra
Köp vikter mellan 3,5-4,5 g ja
Följer med topplock
Väldigt sällan ska du byta kolvringar om du kör in den rätt.
2,5%-3% oljeblandning!
Z'at går helt okej.track_666 skrev:Moddad skrev:Yasuni R ska funka bra
Följer med topplock
2,5%-3% oljeblandning!
men kan jag köra med mitt "z" ett tag ??
förstår att de går men förlorar jag mycket kraft ?
okej ... vilken storlek är de på vikterna i en Hebo variatorn ??
och hur länge ska jag köra in den ?? eller e det som några säger .. att de e bara att låta den stå på tomgång ett tag ??
de va de ja menade, att man kan börja göra "fullgasaccelerationer" efter 10Moddad skrev:Z'at går helt okej.track_666 skrev:Moddad skrev:Yasuni R ska funka bra
Följer med topplock
2,5%-3% oljeblandning!
och hur länge ska jag köra in den ?? eller e det som några säger .. att de e bara att låta den stå på tomgång ett tag ??
Ur minnet tror jag det är 17x12 men får kolla upp det.
Jadu, 20 mil minst skulle jag säga, efter 10 kan du gasa på men inte under långa sträckor eller uppför
Moddad skrev:Z'at går helt okej.track_666 skrev:Moddad skrev:Yasuni R ska funka bra
Följer med topplock
2,5%-3% oljeblandning!
Jadu, 20 mil minst skulle jag säga, efter 10 kan du gasa på men inte under långa sträckor eller uppför
track_666 skrev:Moddad skrev:Z'at går helt okej.track_666 skrev:
okej tack
okej ... men då får jag kolla lite då daModdad skrev:Inte 100% koll på vilka du ska ha. Kanske någon som kört setupen som kan svara
Moddad skrev:Japp
vad är rätt da ??Moddad skrev:Är den och ramlagerna i fint skick så kan de tåla en sportcylinder i 1000mil om man kör rätt
Moddad skrev:Mja menar mest att du sköter den rätt, servar den regelbundet och så
Med regelbundet menar jag som man normalt servar den : > Inga större krav där direkt hehe
Byta oljan, tändstift (inte för att de har något med veven att göra mentrack_666 skrev:Moddad skrev:Mja menar mest att du sköter den rätt, servar den regelbundet och så
Med regelbundet menar jag som man normalt servar den : > Inga större krav där direkt hehe
som tvätta filter å rengöra förgasar å sånt ??? något mer ??
Moddad skrev:Byta oljan, tändstift (inte för att de har något med veven att göra mentrack_666 skrev:Moddad skrev:Mja menar mest att du sköter den rätt, servar den regelbundet och så
som tvätta filter å rengöra förgasar å sånt ??? något mer ??)allmänt se över den
najs ... behöver visa lite kidz i byn hur man ska göraModdad skrev:Ställer du in den rätt kan du nog räkna med det
Moddad skrev:Stage 6 1200 funkar också fint