jag undrar om denna setupen är något att hänga i julgranen på min yamaha dt50r

Barikit racing 50cc
18mm förgasare
13/50 drevning
Turbokit (TK)
trim membran
Senda-99 skrev:Tjenare! Tänkte höra vad min setup räknas somtyp sport?
och även om ni tror att den toppar 90 ärliga?
70cc stylepro(skit ja vet så ni måste inte säga de)
Stage6 21mm
Hebo sportluft
Mk thrower
Hebo vev
Mk kopplings fjädrar
Tacksam för svar
har du beställt den eller har du den på moppen? Varför har du isåfall förstärkt vev?Senda-99 skrev:Tjenare! Tänkte höra vad min setup räknas somtyp sport?
och även om ni tror att den toppar 90 ärliga?
70cc stylepro(skit ja vet så ni måste inte säga de)
Stage6 21mm
Hebo sportluft
Mk thrower
Hebo vev
Mk kopplings fjädrar
Tacksam för svar
nepp men tänkte bara att de är onodigt att köpa till den cylindernSenda-99 skrev:Tack meanzick
Haha marcusRRX finns på cykelkraft xD http://www.cykelkraft.se/index.php?cont ... inkmodule=
Maximannen Spelar det någon roll vad JAG har för vev? -.-
Henry "slött som fan" den blir nog mycke rappare än original.plus att jag inte vill slänga ut 5-10 000 på något som som ändå blir förstört av dom blåa. för jag använder den som bruks moped...
Senda-99 skrev:Tack meanzick
Haha marcusRRX finns på cykelkraft xD http://www.cykelkraft.se/index.php?cont ... inkmodule=
Maximannen Spelar det någon roll vad JAG har för vev? -.-
Henry "slött som fan" den blir nog mycke rappare än original.plus att jag inte vill slänga ut 5-10 000 på något som som ändå blir förstört av dom blåa. för jag använder den som bruks moped...
leovince v6 är förmodligen det lågvarvigaste trimröret på marknaden, men visst, det är ett mycket fint rör som ger bra effekt och låter lite. För stadskörning och sportsetup rekomenderas det varmt om man vill ha ett åk som är lågvarvigt med hyffsat vridkallepalle skrev:ojj, såg inte de. men ta ett Hebo escape elr Hebo performer elr leovince v6. dom e hyfsade rör.
rk replican är som thrower men underliggande och drar ca 500rpm senare och ca 500varv längre i toppen så högvarvigt är det ju inte. kan ge dig en setup här för rimliga pengar som är bättre än den du tänkt digSenda-99 skrev:Kallepalle har ju Skit 70cc på ingång =)
Är inte Mk Rk replikan Högvarvig?