Okej, du börjar med att ta upp hjulet du ska ha, sedan markerar du med de runda markerings verktyget! Håll inne shift för att få en rund ring ( inte oval osv ). Det är inte så noga om de kommer utan för så länge de inte är skugga eller något annat ivägen.
Nu ska du avmarkera, ta Pologyn Lasso Tool och gör det.
Sen ska du göra så att inte hela hjulet "snurras" så de avmarkerar vi med!
Så nu ska vi göra slicksen, du går in i Filter>Blur>Radial blur
Nu ska du ha dessa inställningar:
Före och Efter:
Tryck på OK och de är klart! Man kan behöva sudda vid slangarna och gafflarna för att få bästa resultat!
Hoppas detta hjälper er, Lycka till!
Skriv om ni har några frågor!
Senast redigerad av Rabxorzz den 9 oktober 2008, 18:32, redigerad totalt 4 gång.
Wicktarr skrev:Tack! fast du kanske borde ha väntat lite med att lägga upp den här guiden, så att du skulle få snyggare slicks än alla andra i tävlingen ;D
Wicktarr skrev:Tack! :D fast du kanske borde ha väntat lite med att lägga upp den här guiden, så att du skulle få snyggare slicks än alla andra i tävlingen ;D
haha, på min bild har jag äkta slicks så att ;)
Okej, annars skulle du inte lagt upp den så tidigt va? ;D hah
Arguing on the internet is like running the Special Olympics.
Even if you win you're still retarded!
Wicktarr skrev:Tack! fast du kanske borde ha väntat lite med att lägga upp den här guiden, så att du skulle få snyggare slicks än alla andra i tävlingen ;D
haha, på min bild har jag äkta slicks så att
Okej, annars skulle du inte lagt upp den så tidigt va? ;D hah
din topic är lite lustig Hur man gör slicks av rabxorzz ^^
LUGNARAAAJ
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information