låter för mycket? vad förväntar man sig när man trimar sin moppe?
tk rören låter mkt, så tror inte att det läcker någe stans. sportluftet gör oxå att det låter "högre"
// J.O
Köp en Turbokit HQ ljuddämpare tryck in lite extra ull! vips så bliren nog tystare ska du se men kmr ändå leva om eftersom du har sportluftfilter men det ska ju höras när man kommer^^
DerbiSM skrev:den ska ju låta mycket när du trimmat me avgassystem o sportluftfilter..men kolla om avgassystemet läcker.
Det är väl inge bra om det låter skit högt? för de första så drar det uppmärksamhet till sej om du skulle möta snuten å för det andra så stör sej folk på det och mopederna får sämre rykte än vad dom redan har
DerbiSM skrev:den ska ju låta mycket när du trimmat me avgassystem o sportluftfilter..men kolla om avgassystemet läcker.
Det är väl inge bra om det låter skit högt? för de första så drar det uppmärksamhet till sej om du skulle möta snuten å för det andra så stör sej folk på det och mopederna får sämre rykte än vad dom redan har
edit: stavfel
Jepp, men tror inte mopederna kan få sämre rykte än vad dom redan har nu :S mina syskon får ju hem lappar från skolan stupi kvarten ang moped körning omkring till exempel att alla kör som dårar spinner upp gräsmattor, kör på ett hjul ect det är synd !! btw kolla om nån packning har farit?
ja jag fattar inte att alla som fått moppe i år kör som dårar... när jag fick min moppe så var det inget tjat nån stans om mopeder det var 2006 typ sommaren 07 så var det inte heller ett enda ord om mopederna i tidningarna.