alså jag undrar varför Rieju rr går så åta helvete bara urpluggade:O
lixom mina polare som har rr drar lixom folk med effektrör på och de
jag har ju en mrx med AM6 motor men den går inte i närheten som doms bara urpluggad:O lixom det är ju samma märke samma motor och allt varför är det såå? jag blir sååå irriterad på det lixom och vikten är inget som kan påverka för han som jag känner är 2.2 lång väger en hel del då så det blir ungerfär samma vikt
Det beror väl antagligen på röret skulle jag tro och jag tycker också att det är dåligt för Xerove har ju en beta rr 05 med underliggande krök original och jag har överliggande och han drar ju mig hur lätt som helst och jag tycker att min går någorlunda bra typ 85
och hur skulle min vara "bättre strypt"?? det är ju samma strypningar i båda mopparna och jo dom drar flera med effekt
och ztahl du behöver inte vara sarkastisk för jag skrev mycket lixom
har du nåt at säga som är bra säg det annars skit i det
det är mer strypt i den tjocka delen av röret i mrx,rrx och smx än va rr och spike har dom kan man grymt bätre av strypa, som min kompis fast det är Derbi drd pro han har stryp av orginal röret kommer upp i 70km/h drygt men jag kommer upp närmare 80km/h med min Rieju rr så löjligt
Är nog olika från moppe till moppe, som henry säger handlar det om inställningar. Men min polares rr är urpluggat o ja drar han ganska lätt med effektrör. Men olika från moppe till moppe såklart.
Yamaha_rider skrev:Är nog olika från moppe till moppe, som henry säger handlar det om inställningar. Men min polares rr är urpluggat o ja drar han ganska lätt med effektrör. Men olika från moppe till moppe såklart.
Du yamaha rider kalla aldrig mer mig ett fucko! Isf vet du inte vad ett fucko är.
Dom urpluggade dracarna jag har sett går inte direkt snabbt.
Varför skulle dom gå snabbare än en likadan motor fast 16mm förgasare och bättre "avstämd" expantionskammare?
xps_joachim skrev:Du yamaha rider kalla aldrig mer mig ett fucko! Isf vet du inte vad ett fucko är.
Dom urpluggade dracarna jag har sett går inte direkt snabbt.
Varför skulle dom gå snabbare än en likadan motor fast 16mm förgasare och bättre "avstämd" expantionskammare?
Det ligger ingen logik i detta!
Wow ta det lugnt jag mena inte dig.... Jag menade såklart han i din klass som sa att hans drac fick gasres med urpluggad:P Så bli inte arg på mig... Haha
HAHAH glömde bort att jag hade skrivit det sorry mannen
Kan även tillägga att den moppen gör 90 i 3an enligt bilmätare. den är så högt drevad att den inte orkar högre än 3e växlen. men då har han ett yasuni r3 rör på
ProTeam skrev:För att det är mycket enklare att kunna hjälpa om man vet vad ämnet handlar om än att de bara står "HJÄLP!!!!!" eller " fan jag har problem"
det är bara att skriva vad man har problem / behöver hjälp med det kan inte vara svårt.
Hahaha aa vissa kan inbilla sig. Hur fan kan det bli gasres när han inte kommer upp i 4an en gångXD Men sa du inte att han hade ett urpluggat orginal rör?
Yamaha_rider skrev:Hahaha aa vissa kan inbilla sig. Hur fan kan det bli gasres när han inte kommer upp i 4an en gångXD Men sa du inte att han hade ett urpluggat orginal rör?
Jo jag undrar de okså här e hans texst hehe kanske inte samma kille han menar.
Haha roligaste tråden ever eller?
Ge upp med era jävla drack! En i min klass säger att hans gasreser urpluggad.
haha nä de va fult lol va för drev har han fram 25 bak 10 eller nåt haha gas res håller jag med om för min gör de när jag verkligen lutar bakåt som fan helt max med röven ut sen hitta en bra sten eller gupp som hjälper till lite (ganska stor sten menar jag då eller nåt annat)