Är ni sjuka eller? Klart den kommer gå över 100km/hDracen skrev:omöjligt att säga, men ca 100 km/h beronde på inställningar och vilken moppe du har.
Bredmar skrev:Tror jag säkert, om vi nu ska skryta så kör du säkert runt med en trimmad Derbi, och jag kör runt med en trimmad BMW...
110 km/h med 17,5 förgasare?...Bredmar skrev:Är ni sjuka eller? Klart den kommer gå över 100km/hDracen skrev:omöjligt att säga, men ca 100 km/h beronde på inställningar och vilken moppe du har.
Min Aprilia sr50 -02 gjorde 110km/h ärliga med GPS med följande setup:
Stage6 streetrace 70cc (typ sämsta stage6 cylindern)
Stage6 pro replica
Stage6 boostbottle
Stage6 insugskitt
Stage6 Pro Rem
3,4g vikter
Kommer inte ihåg vilka tryck/kopplingsfjädrar ja hade
17,5 Förgasare
helix sportluftfilter
Resten orginal vad ja vetom ja inte glömt nått:)
men min moppe är död nu! R.I.P <3
Du har fetare setup, lätt en 120km/h ÄRLIGA annars är de nått sjukt...
Detta är en vespa med en 17,5 förgasare (dock har han ändrat i tråden nu), lite skillnad från en crossmoppe du kan få upp i 95 med rör och drevning.TobbaN skrev:bara 90-95 med den setupen? min gör iallafall 80-90 med dragen plugg o luftfilter @ GPS. Min går 6 km/h fel också. Har kommit över den vita meter räknaren på mil räknarn .
Rieju RRX.
Tror att det lätt kommer gå över 110 med den setupen iallafall. Lycka till!
om du skulle ens komma över 95 med ett stage 6 pro replica skulle jag heta orvarReijuMrx skrev:110 km/h med 17,5 förgasare?...Bredmar skrev:Är ni sjuka eller? Klart den kommer gå över 100km/hDracen skrev:omöjligt att säga, men ca 100 km/h beronde på inställningar och vilken moppe du har.
Min Aprilia sr50 -02 gjorde 110km/h ärliga med GPS med följande setup:
Stage6 streetrace 70cc (typ sämsta stage6 cylindern)
Stage6 pro replica
Stage6 boostbottle
Stage6 insugskitt
Stage6 Pro Rem
3,4g vikter
Kommer inte ihåg vilka tryck/kopplingsfjädrar ja hade
17,5 Förgasare
helix sportluftfilter
Resten orginal vad ja vetom ja inte glömt nått:)
men min moppe är död nu! R.I.P <3
Du har fetare setup, lätt en 120km/h ÄRLIGA annars är de nått sjukt...