oanek skrev:För alla er som vill ha Coca-cola vanilj aka. "vanilla coke" så går det att beställa den från ( http://www.Grays.se ) 24x35.5cl för 260kr..
Cherry coke är de nån som har testat de ?
Cherry Coke är riktigt gott!
Okej.. som man säger smaken är som baken
sjoberg skrev:1.skruva av toppen
2.ta en näve singel(går bra med det mesta men hälst smått)
3. släng ner de i cylinder
4.sätt på toppen igen
5.töm kylaren på vatten och slå i bensin
4.sätt på toppen igen
oanek skrev:För alla er som vill ha Coca-cola vanilj aka. "vanilla coke" så går det att beställa den från ( http://www.Grays.se ) 24x35.5cl för 260kr..
LinuSuniL skrev:Fins det att köpa rockstar i sverge non stans?
Jo men du måste beställa hem via nätet =) En polare till mig beställde 4st rockstar, fyfaen va gott he va, smakar mer läskaktigt än powerking å redbull men man känner ju fortfarande av koffeinsmaken Monster har jag ej smakat än men he blir ju att lägga en beställning snart Monster finns ju att köpa i butiker nu runtom i sverige men säljs ej där jag bor
LinuSuniL skrev:Fins det att köpa rockstar i sverge non stans?
Jo men du måste beställa hem via nätet =) En polare till mig beställde 4st rockstar, fyfaen va gott he va, smakar mer läskaktigt än powerking å redbull men man känner ju fortfarande av koffeinsmaken Monster har jag ej smakat än men he blir ju att lägga en beställning snart Monster finns ju att köpa i butiker nu runtom i sverige men säljs ej där jag bor
meanzick skrev:monster e sjukt go men jag tycker lidl´s är mest prisvärd
vad heter Lidl´s?
Tiger energy drinks
LUGNARAAAJ
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
4.sätt på toppen igen