har fan till och med glömt av att den fanns och att den slutade produceras
LUGNARAAAJ
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
Ingen som kommer ihåg coca cola vanilj som fanns för massa år sedan?
När vi började snacka om detta vart jag sugen på just vanlij, finns det inte att köpa nånstans?
Dracen skrev:Ingen som kommer ihåg coca cola vanilj som fanns för massa år sedan?
När vi började snacka om detta vart jag sugen på just vanlij, finns det inte att köpa nånstans?
Dracen skrev:Ingen som kommer ihåg coca cola vanilj som fanns för massa år sedan?
blev så för mig med den är ju lätt godast av alla coca-cola som har gjorts sund att dom slutade tillverka den men men om de nu nu finns för här finns den nog inte va jag vet
aja, de här e samma typ av tråd som min Monster Energy tråd som blev låst av Henry!! ska inte den här också låsas här då? man ska ej diskutera dricka på ett moppe forum tkr han!
Om ni vill disskutera läsk så föreslår jag att ni gör en tråd som heter "läskedrycker" eller dylikt.
Frittfram för vem som helst att göra en sådan tråd.
Går tyvärr inte att ha en tråd för varje dryck då hela övrigt skulle vara fullt av det då.
Låser här då.