Har Twostrokerider tappat stinget ? :/

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
P0JKEN
F.D Moderator

Inlägg av P0JKEN »

Har sidan verkligen sjunkit så mycket.

Anledningen för jag har varit borta, är att jag läser massa extra kurser i skolan. Och har jävligt mycket att göra.
Övningskör för fullt för att kunna få ta lämpet, om 4 månader.

Men ska försöka klämma in lite mera tid åt TSR och skriva några guider.
Användarens profilbild
Weckis
Live fast die young

Inlägg av Weckis »

De va smart av dig ja... Men hacka inte på stavningen....Läst ditt eget inlägg innan du hackar, fanns ett antal stavfel där .... :lol:

Citat:
Haha, äru skön eller?

Så bara för jag är moderator måste jag vara bästa kompis med alla?
Inte riktigt så det går till.

INTE MED ALLA. Men du har ju inget av dessa kriterier jag listade, eller???
Senast redigerad av Weckis den 28 september 2008, 12:33, redigerad totalt 1 gånger.
Kolla in mitt project!!!!!
Golfen e såld och även Red Bastard. "Airborne Hizbollah" är såld den med nu. Nu kör vi Kokainsläde
http://www.garaget.org/Weckis
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator

Inlägg av Moddad »

Bara för att vara rättvis kan jag ju bara flika in att Henry iaf är jävligt kunnig på crossmoppar så han klarar väl av ett kriterie iaf :wink:
Användarens profilbild
Weckis
Live fast die young

Inlägg av Weckis »

P0JKEN skrev:Har sidan verkligen sjunkit så mycket.

Anledningen för jag har varit borta, är att jag läser massa extra kurser i skolan. Och har jävligt mycket att göra.
Övningskör för fullt för att kunna få ta lämpet, om 4 månader.

Men ska försöka klämma in lite mera tid åt TSR och skriva några guider.

Du e så välkommen POJKEN!!!!!!! Du e efterlängtad.
Kan ju inte bli sämre än det är just nu, med spydiga moderatoer som bannar å spottar på vad folk skriver.. FAN TÅL LITE KRITIK FÖR HELVETE NI MED :roll:

Förstår din sitts med plugget å det lilla goa körkortet...
Men detta forum e på väg att dööööööööööööööö ut..
Golfen e såld och även Red Bastard. "Airborne Hizbollah" är såld den med nu. Nu kör vi Kokainsläde
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

och hur farligt kan de va me lite ot, konstiga formuleringar o.s.v. fråga om de e ngt du inte fattar och låt dom snacka lite ot. ingen annan stör sig på de och om forumet ska va "bra å roligt" så är de väll värt att låta dom göra de ?

och jag fattar inte varför jul tråden låstes ? de e faktist inte länge kvar och från man inte snacka om vad man vill, när man vill i övrigt delen ?
Användarens profilbild
millegustafsson_
Svårstartad skrothög

Inlägg av millegustafsson_ »

Forumet har helt klart blivit skit trist på den senaste tiden . Gnäll/kritik inte samma sak. inte så konstigt att henry blir sur om ni efter varje gång han låser en tråd ( som antagligen inte hållt måttet) måste ni då säga samma sak varje gång , vrf låser du trådarna ?? .
Han är mod av en anledning annars skulle han bli avsatt .

För mkt skit trådar också , t.ex hur snabbt kommer de gå trådar . Hur i h*lvete ska man veta exakt hur en moppe ska gå , man får väl ta och pröva!!!!!!!! Så noobsen borde använda chatten istället för att spamma trådar,vilket skulle spara tid för dem och spara ork för oss andra.

Och nu spammar Kong upp 100 guider per dar som inte är så roliga att läsa . Eller så skriver nån hur man lackar en stötdämpare bäst .
Det är Sjukt tråkigt att läsa

förut var de en rolig sida med folk som var seriösa . Nu är de hockey pojkar som knappt vet vart förgasaren sitter som ska paja våran trevliga hemsida .

Nog med gnäll ifrån mig
Mvh / Gnällmille
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

millegustafsson_ skrev:Forumet har helt klart blivit skit trist på den senaste tiden . Gnäll/kritik inte samma sak. inte så konstigt att henry blir sur om ni efter varje gång han låser en tråd ( som antagligen inte hållt måttet) måste ni då säga samma sak varje gång , vrf låser du trådarna ?? .
Han är mod av en anledning annars skulle han bli avsatt .

För mkt skit trådar också , t.ex hur snabbt kommer de gå trådar . Hur i h*lvete ska man veta exakt hur en moppe ska gå , man får väl ta och pröva!!!!!!!! Så noobsen borde använda chatten istället för att spamma trådar,vilket skulle spara tid för dem och spara ork för oss andra.

Och nu spammar Kong upp 100 guider per dar som inte är så roliga att läsa . Eller så skriver nån hur man lackar en stötdämpare bäst .
Det är Sjukt tråkigt att läsa

förut var de en rolig sida med folk som var seriösa . Nu är de hockey pojkar som knappt vet vart förgasaren sitter som ska paja våran trevliga hemsida .

Nog med gnäll ifrån mig
Mvh / Gnällmille
för de första. lätt att få svar i en chatt när man är helt ensamm där inne. Sen ska inte guider vara roliga att läsa utan bara bra att ha om man ska göra de :)
sen är de väll bättre med ett aktivt forum en ett helt tomt forum så lite noobtrådar tycker jag är okej. Bara att svara på frågorna och sen kan man glömma de.
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!

Inlägg av Henry »

Skönt sätt ni resonerar på.
Då kan jag ju gå ut och mörda och skjuta lite tanter på gatan, men bara lite för då är det väll ok?
Användarens profilbild
Weckis
Live fast die young

Inlägg av Weckis »

Henry skrev:Skönt sätt ni resonerar på.
Då kan jag ju gå ut och mörda och skjuta lite tanter på gatan, men bara lite för då är det väll ok?
Gillar dina svar... Bara att inse vad du tycker dig själv ha för roll här på forumet. POLIS!!!
Ge dig nu Henry... Du e moderator, å jämföra med att skjuta ner folk på stan tycker jag att du sjunker lägre å lägre just nu...Du får tåla lite kritik faktiskt..
Tycker du verkligen att du kan skjuta folk på gatan... Snacka om sjuk jämförelse.. Spelar mkt dataspel?????
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!

Inlägg av Henry »

Weckis skrev:
Henry skrev:Skönt sätt ni resonerar på.
Gillar dina svar... Bara att inse vad du tycker dig själv ha för roll här på forumet. POLIS!!!
Ge dig nu Henry... Du e moderator, å jämföra med att skjuta ner folk på stan tycker jag att du sjunker lägre å lägre just nu...Du får tåla lite kritik faktiskt..
Tycker du verkligen att du kan skjuta folk på gatan... Snacka om sjuk jämförelse.. Spelar mkt dataspel?????

Frågan är vem det är som inte fattat vad en moderator ska göra på forumet.
JA vi ska vara en sorts Polis.
Inte någon datorkompis.
Det du inte fattar är ju att REGLERNA FINNS FÖR DOM SKA FÖLJAS, vad är det du inte förstår?

Jag har varnat typ 3 pers på hela sidan och stängt av 1, om jag skulle varna allt jag såg skulle det minnst vara ett hundratal varnade just nu!
Användarens profilbild
Weckis
Live fast die young

Inlägg av Weckis »

Läst dom och dom e klara å tydliga...
DU har inte vart med å skrivit dom.... För dom e så tydliga.

Läst dom själv???

Ingen jävla pajkastnig nu, men ser att detta ämne har satt sina spår på dig... Sandlåde varning på dig!!! Du tål inte att någon har synpunkter på dig...

Jag sitter bara å väntar på när denna tråd ska låsas pga att du fått lite skit för din attityd. Å en varning kommer väl på dom som har yttrat sig...
Skiter i det ifs, men detta är bara en tråd som retat en viss person.
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!

Inlägg av Henry »

Weckis skrev:Läst dom och dom e klara å tydliga...
DU har inte vart med å skrivit dom.... För dom e så tydliga.

Läst dom själv???

Ingen jävla pajkastnig nu, men ser att detta ämne har satt sina spår på dig... Sandlåde varning på dig!!! Du tål inte att någon har synpunkter på dig...

Jag sitter bara å väntar på när denna tråd ska låsas pga att du fått lite skit för din attityd. Å en varning kommer väl på dom som har yttrat sig...
Skiter i det ifs, men detta är bara en tråd som retat en viss person.

Naaaw, blev du ledsen i ögat för du hade fel igen eller?

Klart som helvete jag försvarar mig när du kommer och frågar varför jag låser trådar och varnar personer som bryter mot reglerna.
Att förstå varför jag gör det krävs det ingen Einstein att förstå, snarare en hönshjärna.

Ps. Jag har skrivit en del regler, jo.
Användarens profilbild
Weckis
Live fast die young

Inlägg av Weckis »

Ledsen i ögat??? Varför ska jag bli det
FAN VA DRYG DU E, klarar du inte av att disskutera???

Avgå som moderator din dryga jävel, du e en av orsakerna att detta forum blivit som det är idag. Fan va kaxig du e, men du är även ett PAIN IN MY ASS...

Att du har en syn om dina forums besökare som du kallar hönhjärnor, tycker jag e ett bra försvarstal. Tragiskt
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!

Inlägg av Henry »

Weckis skrev:Ledsen i ögat??? Varför ska jag bli det
FAN VA DRYG DU E, klarar du inte av att disskutera???

Avgå som moderator din dryga jävel, du e en av orsakerna att detta forum blivit som det är idag. Fan va kaxig du e, men du är även ett PAIN IN MY ASS...

Att du har en syn om dina forums besökare som du kallar hönhjärnor, tycker jag e ett bra försvarstal. Tragiskt

Haha, kan inte bara mer än att skratta.

Eller disskutera för dig är kanske STORA BOKSTÄVER maaaaaaaaaassa ..................... och kalla folk DRYGA! !?!?!?!? !?!?!?!?!?!??!!?!??!?!?!? ?!?!?? !?!

Herregud, går inte att disskutera med dig då du är så sjukt inställd på att jag är här för att göra det dåligt för dig.
Det är DU som inte följer reglerna, det är DU som blir varnad eller avstängd.
Hur jävla svårt ska det vara att förstå att ett par simpla forums regler ska man sköta för att inte bli varnad?
Användarens profilbild
KoNG
F.D Moderator

Inlägg av KoNG »

jag låser här, för denna diskussion leder ingenstans...
LUGNARAAAJ

Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information

EVO-Projekt
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=34937
Låst