Min "lampakåpa" på min Derbi har spruckit... så jag undrar var man kan köpa en ny.... Det ska vara en orginal... Den lampa jag söker är en sån Cateye (?).... Eller om ngn har en till salu... Elller om någon vet någon snygg crossplatta
köp vilken crossplatta du vill bara du inte köper tnt:s crossplatta för den är så jä*la ful den enda tnt crossplattan som är snygg är den som bensinskalle har här på forumet fast den är ju moddad
riejumannen skrev:köp vilken crossplatta du vill bara du inte köper tnt:s crossplatta för den är så jä*la ful den enda tnt crossplattan som är snygg är den som bensinskalle har här på forumet fast den är ju moddad
mm, håller med, jag är inte heller så jätteglad för TNT-crossplatta, men hittar jag inget annat så får de nog bli den...
du kan ju laga din gamla annars om du vet hur man gör annarsj får du nog köpa en ny men dom är skitdyra så jag skulle köpt en ktm crossplatta eller yz platta
Joz skrev:du kan ju laga din gamla annars om du vet hur man gör annarsj får du nog köpa en ny men dom är skitdyra så jag skulle köpt en ktm crossplatta eller yz platta
ja kanske de.. men de går nog inte att få de bra... liten bit som är bortknäckt... yz-platta vad e de .... ?
Håller med.. En kompis skulle beställa en sånn så ja börja rå-garva så han ändrade sig på direkten..TNT-crossplattan har ja aldrig gillat i mitt liv. Alla i forshaga tyckte att den var snygg men jag blåstes inte med vinden, så ja tkr inte att du ska köpa den heller.. Lägg gärna upp bild på hur din moppe ser ut för den passar in på bara vissa crossmoppar. De flesta mopederna brukar vara feta vid kylarvingarna som gör att ktm plattan ser ful ut enligt mig. Men Yz-plattan ä min favoritt helt klart!
igorkim skrev:Håller med.. En kompis skulle beställa en sånn så ja börja rå-garva så han ändrade sig på direkten..TNT-crossplattan har ja aldrig gillat i mitt liv. Alla i forshaga tyckte att den var snygg men jag blåstes inte med vinden, så ja tkr inte att du ska köpa den heller.. Lägg gärna upp bild på hur din moppe ser ut för den passar in på bara vissa crossmoppar. De flesta mopederna brukar vara feta vid kylarvingarna som gör att ktm plattan ser ful ut enligt mig. Men Yz-plattan ä min favoritt helt klart!
hur ser en Yz-platta ut.. och var kan man köpa en sån..?
igorkim skrev:Håller med.. En kompis skulle beställa en sånn så ja börja rå-garva så han ändrade sig på direkten..TNT-crossplattan har ja aldrig gillat i mitt liv. Alla i forshaga tyckte att den var snygg men jag blåstes inte med vinden, så ja tkr inte att du ska köpa den heller.. Lägg gärna upp bild på hur din moppe ser ut för den passar in på bara vissa crossmoppar. De flesta mopederna brukar vara feta vid kylarvingarna som gör att ktm plattan ser ful ut enligt mig. Men Yz-plattan ä min favoritt helt klart!
närmaste återförsäljare. De ser ut som en vanlig crossplatta
närmaste återförsäljare. De ser ut som en vanlig crossplatta
okeej.. finns den att köpa på internet... länka isåfall....
Nja ja själv vet inte vart den finns men den birde finnas överallt där dom säljer crossdelar.. Gå till närmaste återförsäljare och fråga hur en yamaha yz crossplatta ser ut.Men det är vanliga crossplattor,
Åf = återförsäljare
köp en vit Yamaha yz crossplatta och om du vill ha lyse så köp bara ett på twostroke som du fäster på gaffeln eller liknande
dom säljer yz plattor där man kan köpa en yamaha yz cross och det kan man göra på rätt många ställen, så kolla med lillemans mc om du bor i lund annrs finns de ju massor av ställen.
Joz skrev:Åf = återförsäljare
köp en vit Yamaha yz crossplatta och om du vill ha lyse så köp bara ett på twostroke som du fäster på gaffeln eller liknande
dom säljer yz plattor där man kan köpa en yamaha yz cross och det kan man göra på rätt många ställen, så kolla med lillemans mc om du bor i lund annrs finns de ju massor av ställen.