vad ska man göra om man mopeden ligger på fulla varv redan vid 77 km/h och man vi att den ska fortare? är det röret som är så? för min kompis har ett gianelli rör och annan kompis har ett tk och dom rören är ju billiga och verkar för deras gör 85km/h medans mitt polini forrace 2 rör bara gör knappt 80 men då varvar jag sönder i lite nerförsbacke måste va nåt som inte är rätt,,har 92 munstycke i och vanlig luftburk med...
någon som vet vad det kan vara eller ge något tips?
limitededition skrev:vad ska man göra om man mopeden ligger på fulla varv redan vid 77 km/h och man vi att den ska fortare? är det röret som är så? för min kompis har ett gianelli rör och annan kompis har ett tk och dom rören är ju billiga och verkar för deras gör 85km/h medans mitt polini forrace 2 rör bara gör knappt 80 men då varvar jag sönder i lite nerförsbacke måste va nåt som inte är rätt,,har 92 munstycke i och vanlig luftburk med...
Dreva!!!!!
Tjena de e jag TSRs egna Ch-racer
The One And The Only
limitededition skrev:vad ska man göra om man mopeden ligger på fulla varv redan vid 77 km/h och man vi att den ska fortare? är det röret som är så? för min kompis har ett gianelli rör och annan kompis har ett tk och dom rören är ju billiga och verkar för deras gör 85km/h medans mitt polini forrace 2 rör bara gör knappt 80 men då varvar jag sönder i lite nerförsbacke måste va nåt som inte är rätt,,har 92 munstycke i och vanlig luftburk med...
Dreva!!!!!
jag har 13/53 i drevning samma har dom,,vill itne tappa axx
Ditt rör har högre toppeffekt än vad deras har, så du förlorar inte så mycket på att dreva den, bara den inte blir mindre bottenstarkt och det är den ändå inte med det röret du har på så att byt upp ett kugg där fram och se om det gör skillnad. Annars kanske du måste byta drevning helt och hållet.