Tja Förra veckan efter jag bytt munstycke och allt till 100 så var jag påväg hem från en innebandy match så drar jag full fart i en nedförsbacke kanske va uppe i 95 på mätaren men så åker jag en bit till men så börjar moppe gå skit dåligt men den går framåt lite ändå. sen börjar värmelampan lysa så jag stannar och stänger av den direkt. Sen startade den inte när jag skulle starta den lite senare. farsan kom med verktyg och ett nytt tändstift startade den och allt funkade. Men jag tänkte köpa ett bättre nu men vilket ska jag ha ? Det jag hade då var morsans saab tändstift som hon hade på innan Men vad borde jag köpa för ngt för att vara säker ?
dragen plugg och hundra munstycke e de ända trimmet på ^^
dj_philip skrev:får jag fråga varför du äns kör med ett tändstift som är gjort för en bil i en moped
mitt andra gick sönder så jag tog ett jag hade hemma som även min bror hade kört på ett tag men just då körde han typ bara med dragen plugg och katalysatorn borta men endast i 2 veckor eller ngt funkade fint för honom då. sen så är hans drevad också . kanske har ngt med de att göra
dj_philip skrev:får jag fråga varför du äns kör med ett tändstift som är gjort för en bil i en moped
mitt andra gick sönder så jag tog ett jag hade hemma som även min bror hade kört på ett tag men just då körde han typ bara med dragen plugg och katalysatorn borta men endast i 2 veckor eller ngt funkade fint för honom då. sen så är hans drevad också . kanske har ngt med de att göra
meanzick skrev:
Köp 9 de ere på orginal
är de ? trodde de va mindre.
Eller va e de för moppe vi snackar om? Har inte du en ny DT?
mitt gamla stift smälte oxå sönder förut blev lite sur när den plötsligt blev lite svår startad hehe....men släng på ett 9 stift. det räcker gott och väl
meanzick skrev:Tja Förra veckan efter jag bytt munstycke och allt till 100 så var jag påväg hem från en innebandy match så drar jag full fart i en nedförsbacke kanske va uppe i 95 på mätaren men så åker jag en bit till men så börjar moppe gå skit dåligt men den går framåt lite ändå. sen börjar värmelampan lysa så jag stannar och stänger av den direkt. Sen startade den inte när jag skulle starta den lite senare. farsan kom med verktyg och ett nytt tändstift startade den och allt funkade. Men jag tänkte köpa ett bättre nu men vilket ska jag ha ? Det jag hade då var morsans saab tändstift som hon hade på innan Men vad borde jag köpa för ngt för att vara säker ?
dragen plugg och hundra munstycke e de ända trimmet på ^^
på min moppe e det så att nu när ja har sportluftfiler och det rengnat så kanske sportluftfiltret är smutsigt innan så blir de som ett tjockt lager lera över och då kan ine förgasarn andas o då dödar den sig själv min moppe behöver bara stå i garaget över natten då sen dagne feter funkar det