tjenare, har märk att min 70 cc blir varm fort på min sym e det bra elelr dåligt ? sen en till fråga , hörs som den får mycket bensin , har 100 munstycke i nu tror ni den går bättre med tex 95 ?
han undrade vad som gjorde att den gick varm, inte just vilket munstycke han skulle ha, han bara frågade om det hade någon inverkan och om den skulle gå bättre, så det är rätt postat
han undrade vad som gjorde att den gick varm, inte just vilket munstycke han skulle ha, han bara frågade om det hade någon inverkan och om den skulle gå bättre, så det är rätt postat
det är ju visst en munstyckefårga?
"har 100 munstycke i nu tror ni den går bättre med tex 95 ?"
det är ju visst en munstyckefårga?
"har 100 munstycke i nu tror ni den går bättre med tex 95 ?"
Läs frågan, det är en fråga om det är normalt om den blir varm, sen har han ju slängt in en extra som man inte ska hacka på han för
Moddad skrev:Kan ju råda dig att byta upp dig lite i förgasare : > Men de blir ofta varma väldigt fort!
ONTOPIC: precis som Moddad säger så skulle jag råda dig att köpa ny förgasare då det kyler bättre också!=D
P0JKEN skrev:ingen märkvärdig effekt, mera att det drar mindre bensin.
Men spelar ingen roll om man trimmar hårt. Din motor är mera törstig än en finsk bastu badare är på HB.