Sorry för dubbelpost datan lagga liteargusss skrev:AM6 kopia med Derbi koppling och Derbi fästen @ avgasporten
AM6 är ingen Derbi kopia och Derbi är inget AM6 kopiaJ.O_bultaco skrev:Derbi och AM6 är ju i alla fall inte samma motor. men dom som skriver att Derbi är en AM6 kopia? varför kan det inte vara tvärtom?att AM6 är Derbi kopia...
Jag har redan skrivit ett svar långt före alla andra innan de börja upprepa exakt vad jag sa. Senare blev det diskussioner om hur det verkligen låg till så jag gjorde ett cleant inlägg som är 100% säkert så folk slipper argumentera. Klaga inte på mig utan de 10 pers som svara efter mitt första svar.lobtec skrev:moddad, as många har typ skrivit som du gjorde precis långt innan dig, så vrf ens ta dig tid o skriva i? jo för att få ett x-tra inlägg![]()
men lollobtec skrev:moddad, as många har typ skrivit som du gjorde precis långt innan dig, så vrf ens ta dig tid o skriva i? jo för att få ett x-tra inlägg![]()
Moddad skrev:AM6 = Motor som sitter på Rieju, Furia, MH, Beta mm. Inget som Derbis motor.
D50BO (Derbi Motor)= Derbis egna motor som sitter på Derbi efter 05 och Gilera.
AM6 kopia som sitter på CPI SM = AM6 motor i grunden med Derbi avgasfästen samt koppling.
Hoppas det skall svara på allas frågor.