kör på ett metrakit spr0b1n skrev:vad ska jag ha för rör till min beta rr50 då? (sm 07)

hella911 skrev:tjenare!
tänkte höra vad ni tycker om min ide!
jag har en drac 99 som sitter sportluft , större munstycke och ett turbokit med 125cc dämpare just nu,
men jag tänkte om de skulle gå och modda på ett leovince zx rör från speedfight på det? om man svetsa om och allt
tror ni de funkar?
varför skulle det inte kunna gå så bra då??mrxrider skrev:hella911 skrev:tjenare!
jag har en drac 99 som sitter sportluft , större munstycke och ett turbokit med 125cc dämpare just nu,
men jag tänkte om de skulle gå och modda på ett leovince zx rör från speedfight på det? om man svetsa om och allt
tror ni de funkar?
kommer inte gå särskilt braom man säger så......och fult som fan lär det bli sälj det istället för att förstöra ett fint effekt
därför det är 0% avstämt för AM6 cylinderhella911 skrev:varför skulle det inte kunna gå så bra då??mrxrider skrev:hella911 skrev:tjenare!
tror ni de funkar?
kommer inte gå särskilt braom man säger så......och fult som fan lär det bli sälj det istället för att förstöra ett fint effekt
"moddad" jaa de blir nog o testa
Du kan köra med Derbi rör till en AM6 motor och det ger ingen större loss på effektenmrxrider skrev:därför det är 0% avstämt för AM6 cylinderhella911 skrev:varför skulle det inte kunna gå så bra då??mrxrider skrev:
"moddad" jaa de blir nog o testa
jo men jämför krök och expansionskammare på cross och på scooter säger inte att den inte startar men den lär inte gå bättre än ett riktigt avstämt "crossmotor" rör btw Derbi och AM6 men lol stor skillnad? samma krök och varvtal!Moddad skrev:Du kan köra med Derbi rör till en AM6 motor och det ger ingen större loss på effektenmrxrider skrev:därför det är 0% avstämt för AM6 cylinderhella911 skrev: varför skulle det inte kunna gå så bra då??
"moddad" jaa de blir nog o testaSå det är ju inte säkert att det går skit
bara jag som tycker de skulle vara kul att se resultatet? :O du lär få rätt lågvarvigt iaf. allt är ju möjligt, men orkar du göra det då? klart det kommer funka, även om det är gjort för "scooter" cylinder så funkar det på "cross" cylinder.hella911 skrev:tjenare!
tror ni de funkar?
Men rätt olika portarmrxrider skrev:jo men jämför krök och expansionskammare på cross och på scooter säger inte att den inte startar men den lär inte gå bättre än ett riktigt avstämt "crossmotor" rör btw Derbi och AM6 men lol stor skillnad? samma krök och varvtal!Moddad skrev:Du kan köra med Derbi rör till en AM6 motor och det ger ingen större loss på effektenmrxrider skrev: därför det är 0% avstämt för AM6 cylinderSå det är ju inte säkert att det går skit
kör på duhella911 skrev:men så va tycker ni? ska man ge han 300 kr och fixa de?
thrower för stunt, helt klartFranken skrev:tjena ska man köpa ett TK eller MK thrower till stunt?
Han säger bara sanningen. Lägg ner med ditt snack är du snäll.Love Siklander skrev:Du henry kan du slut vara sån jävla bögfitta håll käften för fan om du inte kan vara lite jävla snäll och seriös.![]()
Snälla kicka den jävla idioten han skjitar ju bara ner forumet ursäkta språket men va fan.
Love Siklander skrev:Du henry kan du slut vara sån jävla bögfitta håll käften för fan om du inte kan vara lite jävla snäll och seriös.![]()
Snälla kicka den jävla idioten han skjitar ju bara ner forumet ursäkta språket men va fan.
Oh jissses ..Henry skrev:Love Siklander skrev:Du henry kan du slut vara sån jävla bögfitta håll käften för fan om du inte kan vara lite jävla snäll och seriös.![]()
Vette fan asså, men du kanske borde söka någonstans för agerissons problem?
Roligt att just du kallar mig oseriös btw.
Jag ger dig en FET varning.
Gör du något fel inom en snar framtid åker du på semester ett tag från forumet.
Love Siklander skrev:okok
förlåt då men kalla mig inte fucko jag är ny vad gäller trimning men jag försöker så gott jag kan och det klart att jag inte vill att det ska läcka i mynningen jag vill ju så klart inte att den ska låta mera och tappa effekt.
och man kan väll ändå få be om lite snälla svar när man ställer en helt seriös fråga. jag blev medläm här för att jag ska lära mig mera och då kan ni väl vara lite sjysta.
alla kanske inte är lika duktiga som ni.
Jag ber om ursäkt.
tycker inte han sa något dumt? du fick svar på frågan och lite mer där tillLove Siklander skrev:Du henry kan du slut vara sån jävla bögfitta håll käften för fan om du inte kan vara lite jävla snäll och seriös.![]()
Det passar inte min :/sewa skrev:Är det ingen som har testat MHR replica Supermoto röret än?
http://www.twostroke.se/product.asp?pro ... b=0&page=2
Ne för ja hittade inte de till AM6, men deras riktiga köpte ja och de e skit snyggtMarcusRRX skrev:Det passar inte min :/sewa skrev:Är det ingen som har testat MHR replica Supermoto röret än?
http://www.twostroke.se/product.asp?pro ... b=0&page=2