Jo jag undrar om man kan köpa en ny bakfälg med skiva på från en nyare blaster elr till och med från någon annan ludix modell och sätta på min blaster-06 utan att behöva modda?
För det finns redan fäste till bromsoket.
alltså vad jag vet med dom flesta mopparna som har skvibroms bak till exempel aerox honda x8r-s mm så brukar skiv bomsen sitta monterad på blocket men då måste du genom gå en jävla skillnad på hela moppen du måste skaffa en till broms cylinder broms slangar sen måste du ta bort din trum broms köpa ett nytt bromsok bak och den saken som skivan ska sitta på så det är inte bara att köpa en skiva och slänga på den plus att du nog ändå måste byta fälg för dom med skiv broms brukar sitta med 3st skruvar men däremot dom med trum broms brukar sitta med en stor mutter i mitten
du kan ju bara bta fälg å se sen hur de ser ut ä väll en bult i miten på däcket på aerox å dom me elle S: bara du fixar en osm skivan ä monterad på fälgen sen kanse en distans
mt5a_stunt skrev:du kan ju bara bta fälg å se sen hur de ser ut ä väll en bult i miten på däcket på aerox å dom me elle S: bara du fixar en osm skivan ä monterad på fälgen sen kanse en distans
jag tror inte att nån fattade vad du skrev där dess utom har aerox fälgar 3st skruvar (ingen i mitten) och det är inte bara till att ha en fälg med skiva läs vad jag har skrivit över