den e bra! (Y)meanzick skrev:Tjajag ska köpa ny mobil nu och behöver lite hjälp. vet ni några bra ? kan lägga runt 2,3 k ^^ gärna billigare. minst 3,2 mp kamera . men så hittade jag den här och undrar om de e ngt att ha
http://www.dustinhome.se/pd_5010149982.aspx
jag har en nokiaRabxorzz skrev:säg någon annan då!lule skrev:nä fan ,jävla skit
Mean, den va frän! sån skulle jag nog tagit
Men kan kolla lite smått om jag hittar nån fiin
Edit: hittade inte många så bra
Men Denna Kanske ?
hur är ljudet i en LG ?DracPojken skrev:ja, LG är riktigt bra, har en LG KG 920 nu o är jävligt nöjd me den, btw, vet inte om nån annan som har en sån XD
har dina kompisar comviq och morsan å alla?meanzick skrev:ngn som vet ngt bra ? ja nu vad de hetersom telia, comviq och sånt
![]()
skaffade comviq när jag köpte nya mobilen men de är ju skitdyrt !hade några polare som hade de så jag tänkte att de kunde va gött men nu när man smsat lite till andra och ringt endast en gång till morsan så va pengarna borta ! har comviq kompis ändå. fick mobilen i tisdags och nu har jag 9 kronor kvar av 75. med telia skulle jag typ haft 5 ggr mer kvar
hade de innan.
På pappret är batteritiden bra, lite för bra för att vara sann, tyckte vi misstänksamt. Men efter att ha använt luren i ungefär ett dygn med wlan konstant påslaget, och efter en hel del gps:ande, videospelande och musikspelande utöver samtal till stora delar av bekantskapskretsen, märkte vi att batterimätaren ändå stod i topp. Då blev siffrorna helt plötsligt betydligt mer övertygande.Rabxorzz skrev:Perre, farsan har en sån!
Batteriet måste laddas varannan dag, även när den är ny (!!!)